Teorijski modeli učinkovitosti škola – smjernice za samovrednovanje (CROSBI ID 558175)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Domović, Vlatka
hrvatski
Teorijski modeli učinkovitosti škola – smjernice za samovrednovanje
U radu su definirane osnovne funkcije i ciljevi škole, prikazani izabrani teorijski modeli učinkovitosti škole koji svoje korjene imaju u teoriji organizacije, organizacijskog razvoja i obrazovnim znanostima te nalazi empirijskih istraživanja učinkovitosti škole. Na osnovi teorijskih modela diskutirane su smjernice za procjenu učinkovitosti škola u RH.
škola; učinkovitost škole; razvoj škole; učitelji
nije evidentirano
engleski
School effectiveness theoretical models and school selfevaluation
nije evidentirano
school; school effectiveness; school improvement; teachers
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2009.
nije evidentirano
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Uvođenje vanjskog vrjednovanja i samovrjednovanja škola u obrazovni sustav RH
pozvano predavanje
22.09.2009-23.09.2009
Zagreb, Hrvatska