Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Teorijski modeli učinkovitosti škola – smjernice za samovrednovanje (CROSBI ID 558175)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Domović, Vlatka Teorijski modeli učinkovitosti škola – smjernice za samovrednovanje. 2009

Podaci o odgovornosti

Domović, Vlatka

hrvatski

Teorijski modeli učinkovitosti škola – smjernice za samovrednovanje

U radu su definirane osnovne funkcije i ciljevi škole, prikazani izabrani teorijski modeli učinkovitosti škole koji svoje korjene imaju u teoriji organizacije, organizacijskog razvoja i obrazovnim znanostima te nalazi empirijskih istraživanja učinkovitosti škole. Na osnovi teorijskih modela diskutirane su smjernice za procjenu učinkovitosti škola u RH.

škola; učinkovitost škole; razvoj škole; učitelji

nije evidentirano

engleski

School effectiveness theoretical models and school selfevaluation

nije evidentirano

school; school effectiveness; school improvement; teachers

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2009.

nije evidentirano

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

Uvođenje vanjskog vrjednovanja i samovrjednovanja škola u obrazovni sustav RH

pozvano predavanje

22.09.2009-23.09.2009

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija