Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mišljenja studenata o mogućnostima implememtacije elelmenata reformskih pedagogija u suvremenu državnu školu (CROSBI ID 558182)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Rajić, Višnja Mišljenja studenata o mogućnostima implememtacije elelmenata reformskih pedagogija u suvremenu državnu školu // Kurikulumi ranog odgoja i obveznog obrazovanja / Bouillet, Dejana ; Matijević, Milan (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 579-589

Podaci o odgovornosti

Rajić, Višnja

hrvatski

Mišljenja studenata o mogućnostima implememtacije elelmenata reformskih pedagogija u suvremenu državnu školu

Tijekom studija na Učiteljskom fakultetu studenti Odsjeka za izobrazbu učitelja primarnog obrazovanja upoznaju se s različitim pedagoškim pravcima i koncepcijama. Rad prikazuje rezultate istraživanja provedenog tijekom akademske godine 2007/2008 i 2008/2009 na uzorku od 45 radova studenata treće i četvrte godine Učiteljskog fakulteta u Zagrebu, Odsjeka za izobrazbu učitelja. Svi ispitanici pohađali su nastavu izbornog kolegija Alternativne škole i pedagogije tijekom kojeg su se pobliže upoznali s reformskim pedagogijama i inovativnim i kreativnim didaktičkim rješenjima pedagoške svakodnevice, te posjetili neke od alternativnih škola. Analizom sadržaja studentskih radova pokušali smo utvrditi koje od elemenata reformskih pedagogija bi implementirali u radu budući učitelji primarnog obrazovanja. Studenti su u najvećem broju svojih radova naveli neke od organizacijskih elemenata reformskih pedagogija poput pripremljene okoline (66, 7%) i pojačane suradnje s roditeljima (64, 4%). Ručni rad u nastavi bi koristilo 55, 6%., dok bi metode učenja otkrivanjem, problemske i projektne nastave koristilo 40, 2% studenata.

implementacija; reformska pedagogija; studenti Učiteljskog fakulteta; primarno obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Students' attitudes towards possibilities for implementation of elements of reform pedagogies in the contemporary state schools

nije evidentirano

implementation. Reform pedagogies; students of the Faculty of Teacher education; primary education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

579-589.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Kurikulumi ranog odgoja i obveznog obrazovanja

Bouillet, Dejana ; Matijević, Milan

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-7210-24-3

Podaci o skupu

3rd Interntaional Conference on Andvaced and Systematic Research ; Kurikulumi ranog odgoja i obveznog obrazovanja

predavanje

12.11.2009-14.11.2009

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija