Mišljenja studenata o mogućnostima implememtacije elelmenata reformskih pedagogija u suvremenu državnu školu (CROSBI ID 558182)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Rajić, Višnja
hrvatski
Mišljenja studenata o mogućnostima implememtacije elelmenata reformskih pedagogija u suvremenu državnu školu
Tijekom studija na Učiteljskom fakultetu studenti Odsjeka za izobrazbu učitelja primarnog obrazovanja upoznaju se s različitim pedagoškim pravcima i koncepcijama. Rad prikazuje rezultate istraživanja provedenog tijekom akademske godine 2007/2008 i 2008/2009 na uzorku od 45 radova studenata treće i četvrte godine Učiteljskog fakulteta u Zagrebu, Odsjeka za izobrazbu učitelja. Svi ispitanici pohađali su nastavu izbornog kolegija Alternativne škole i pedagogije tijekom kojeg su se pobliže upoznali s reformskim pedagogijama i inovativnim i kreativnim didaktičkim rješenjima pedagoške svakodnevice, te posjetili neke od alternativnih škola. Analizom sadržaja studentskih radova pokušali smo utvrditi koje od elemenata reformskih pedagogija bi implementirali u radu budući učitelji primarnog obrazovanja. Studenti su u najvećem broju svojih radova naveli neke od organizacijskih elemenata reformskih pedagogija poput pripremljene okoline (66, 7%) i pojačane suradnje s roditeljima (64, 4%). Ručni rad u nastavi bi koristilo 55, 6%., dok bi metode učenja otkrivanjem, problemske i projektne nastave koristilo 40, 2% studenata.
implementacija; reformska pedagogija; studenti Učiteljskog fakulteta; primarno obrazovanje
nije evidentirano
engleski
Students' attitudes towards possibilities for implementation of elements of reform pedagogies in the contemporary state schools
nije evidentirano
implementation. Reform pedagogies; students of the Faculty of Teacher education; primary education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
579-589.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Kurikulumi ranog odgoja i obveznog obrazovanja
Bouillet, Dejana ; Matijević, Milan
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-7210-24-3
Podaci o skupu
3rd Interntaional Conference on Andvaced and Systematic Research ; Kurikulumi ranog odgoja i obveznog obrazovanja
predavanje
12.11.2009-14.11.2009
Zadar, Hrvatska