Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi budućih učitelja primarnog obrazovanja o cjeloživotnom učenju i obrazovanju (CROSBI ID 158467)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Rajić, Višnja ; Lapat, Goran Stavovi budućih učitelja primarnog obrazovanja o cjeloživotnom učenju i obrazovanju // Andragoški glasnik, 14 (2010), 1; 57-65

Podaci o odgovornosti

Rajić, Višnja ; Lapat, Goran

hrvatski

Stavovi budućih učitelja primarnog obrazovanja o cjeloživotnom učenju i obrazovanju

Obrazovanje je nedvojbeno u svim modernim društvima značajan činitelj društvenog napretka i individualnog razvoja svake osobe. Svakodnevne nove okolnosti nalažu potrebu ponovnog procjenjivanja vlastitih kompetencija svakog čovjeka, a naročito učitelja. Sposobnost kvalitetnog rada učitelj ostvaruje samokritikom i visokom motivacijom za nastavak učenja tijekom cijelog života. Organizacija obrazovanja mora razvijati i unapređivati i osobni razvoj učitelja i čitav odgojno-obrazovni sustav. U radu se obrazlažu stavovi budućih učitelja o cjeloživotnom učiteljskom učenju i obrazovanju u njihovom radnom vijeku. Analizom sadržaja studentskih radova (budućih učitelja primarnog obrazovanja) pokušalo se definirati njihove stavove o cjeloživotnom učenju i obrazovanju. Rad prikazuje dobro razumijevanje tematike i opisuju cjeloživotno učenje kao konstantan proces (njih 76, 67%). Polovica studenata smatra da je cjeloživotno učenje i obrazovanje neophodno (50, 82%). Studenti smatraju da cjeloživotno učenje i obrazovanje imaju izrazit utjecaj na kvalitetu njihova rada (39, 34%), kao i razvoj njihovih kompetencija (34, 43%). Pišući o oblicima svog cjeloživotnog obrazovanja i cjeloživotnog učenja njih 81, 97% odabralo je neformalne oblike koje bi koristili (seminari, radionice, tečajevi), njih 52, 46% uočava i odabire informalne oblike obrazovanja – samoobrazovanje, dok ih 32, 79% planira nastaviti obrazovanje (doktorski studij).

cjeloživotno učenje; cjeloživotno obrazovanje; stavovi; budući učitelji

nije evidentirano

engleski

Attitudes of Future Primary School Teachers Towards Lifelong Learning And Lifelong Education

nije evidentirano

lifelong education; lifelong learning; attitudes; pre-service teachers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

14 (1)

2010.

57-65

objavljeno

1331-3134

1849-0883

Povezanost rada

Pedagogija