Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Postizanje odgojno-obrazovne prakse vrtića usklađene s prirodom djeteta i odraslog (CROSBI ID 158481)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Slunjski, Edita Postizanje odgojno-obrazovne prakse vrtića usklađene s prirodom djeteta i odraslog // Život i škola = Life and school, 55 (2009), 22; 104-115

Podaci o odgovornosti

Slunjski, Edita

hrvatski

Postizanje odgojno-obrazovne prakse vrtića usklađene s prirodom djeteta i odraslog

Vrijeme velikih promjena u kojem živimo prepoznatljivo je po snažnom razvoju znanosti i niza znanstvenih disciplina (prirodnih i društvenih) koje odražavaju teorijsku i metodologijsku paradigmu temeljenu na sustavnom pristupu. Taj pristup predstavlja podlogu razvoja svijesti o tome da kvalitetu življenja, odgoja i obrazovanja učenika određuje čitav splet interakcija različitih dimenzija odgojno–obrazovne ustanove, tj. njezin cjelokupni kontekst, što je posebno važno uvažavati u procesu podizanja kvalitete prakse u njoj. U radu se problematiziraju mogućnosti postizanja kvalitetnije odgojno-obrazovne prakse u ustanovi ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, s obzirom na njezinu povezanost s načinima razmišljanja i uvjerenjima praktičara. Akcijsko-etnografskim istraživanjem, poduzetim u nekolicini ustanova ranog i predškolskog odgoja, praktičarima se nastojalo omogućiti bolje upoznavanje vlastitih implicitnih pedagogija kao i razumijevanje njihova utjecaja na kvalitetu odgojno-obrazovne prakse te ih osposobiti za istraživanje i postupno mijenjanje iste. Kontinuiranim zajedničkim istraživanjem, uključene odgojnoobrazovne ustanove nastojalo se pretvarati u mjesto zajedničkog kvalitetnog življenja i kontinuiranog učenja djece i odraslih.

odgojno-obrazovna ustanova; kvaliteta odgojno-obrazovne prakse; sustavni pristup; akcijsko-etnografsko istraživanje

nije evidentirano

engleski

Achievement of the Kindergarten Educational Practice Adjusted to the Nature of a Child and an Adult

nije evidentirano

educational institution; quality of educational practice; systematic approach; action-ethnographic research

nije evidentirano

Podaci o izdanju

55 (22)

2009.

104-115

objavljeno

0044-4855

Povezanost rada

Pedagogija