Integrirano učenje djece i dokumentiranje njihovih aktivnosti u vrtiću (CROSBI ID 40319)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Slunjski, Edita ; Malašić, Anita
hrvatski
Integrirano učenje djece i dokumentiranje njihovih aktivnosti u vrtiću
Organizacija odgojno-obrazovnog procesa vrtića treba polaziti od osnovnih značajki učenja djece rane dobi. Njihovo je učenje integrirano, utkano u cjelokupni kontekst svakodnevnog življenja u vrtiću i rezultat njihova aktivnog djelovanja (činjenja) i suradnje s drugima. Dobro razumijevanje djece i njihovih autentičnih aktivnosti te izgrađivanje slike o djeci kao kompetentnim osobama koje samostalno (i s drugom djecom) istražuju, otkrivaju i aktivno izgrađuju svoja znanja, predstavlja temelj izgradnje odgojno–obrazovnog pristupa usklađenog s integriranom prirodom učenja djeteta. Pažljivo promatranje djece, dokumentiranje njihovih aktivnosti i zajednička analiza pedagoške dokumentacije, odgajateljima omogućuje dizajniranje kvalitetnijeg okruženja za učenje djece i izgrađivanje kvalitetnije odgojno-obrazovne prakse. U tom procesu dokumentacija pruža nezamjenjivu pomoć. Prikupljanje, proučavanje i interpretiranje dokumentacije ne može se izvoditi po receptu ; konstruiranje dokumentacije samo po sebi predstavlja istraživački i refleksivni proces koji se i sam razvija zajedno sa subjektima odgojno–obrazovnog procesa i zapravo nikad ne završava.
integrirano učenje djece, pedagoška dokumentacija, uloga odgajatelja, odgojno-obrazovna ustanova
nije evidentirano
engleski
Children's integrated learning process and documenting their activities in the kindergarten
nije evidentirano
children’s integrated learning process, pedagogical documentation, teacher’s role, educational instituti
nije evidentirano
Podaci o prilogu
223-234.
objavljeno
Podaci o knjizi
Interdisciplinarni pristup učenju - put ka kvalitetnijem obrazovanju djeteta
Vujičić, Lidija ; Matjaž, Duh
Rijeka: Grafika Zambelli
2009.
978-953-7070-20-5