Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Integrirano učenje djece i dokumentiranje njihovih aktivnosti u vrtiću (CROSBI ID 40319)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Slunjski, Edita ; Malašić, Anita Integrirano učenje djece i dokumentiranje njihovih aktivnosti u vrtiću // Interdisciplinarni pristup učenju - put ka kvalitetnijem obrazovanju djeteta / Vujičić, Lidija ; Matjaž, Duh (ur.). Rijeka: Grafika Zambelli, 2009. str. 223-234

Podaci o odgovornosti

Slunjski, Edita ; Malašić, Anita

hrvatski

Integrirano učenje djece i dokumentiranje njihovih aktivnosti u vrtiću

Organizacija odgojno-obrazovnog procesa vrtića treba polaziti od osnovnih značajki učenja djece rane dobi. Njihovo je učenje integrirano, utkano u cjelokupni kontekst svakodnevnog življenja u vrtiću i rezultat njihova aktivnog djelovanja (činjenja) i suradnje s drugima. Dobro razumijevanje djece i njihovih autentičnih aktivnosti te izgrađivanje slike o djeci kao kompetentnim osobama koje samostalno (i s drugom djecom) istražuju, otkrivaju i aktivno izgrađuju svoja znanja, predstavlja temelj izgradnje odgojno–obrazovnog pristupa usklađenog s integriranom prirodom učenja djeteta. Pažljivo promatranje djece, dokumentiranje njihovih aktivnosti i zajednička analiza pedagoške dokumentacije, odgajateljima omogućuje dizajniranje kvalitetnijeg okruženja za učenje djece i izgrađivanje kvalitetnije odgojno-obrazovne prakse. U tom procesu dokumentacija pruža nezamjenjivu pomoć. Prikupljanje, proučavanje i interpretiranje dokumentacije ne može se izvoditi po receptu ; konstruiranje dokumentacije samo po sebi predstavlja istraživački i refleksivni proces koji se i sam razvija zajedno sa subjektima odgojno–obrazovnog procesa i zapravo nikad ne završava.

integrirano učenje djece, pedagoška dokumentacija, uloga odgajatelja, odgojno-obrazovna ustanova

nije evidentirano

engleski

Children's integrated learning process and documenting their activities in the kindergarten

nije evidentirano

children’s integrated learning process, pedagogical documentation, teacher’s role, educational instituti

nije evidentirano

Podaci o prilogu

223-234.

objavljeno

Podaci o knjizi

Interdisciplinarni pristup učenju - put ka kvalitetnijem obrazovanju djeteta

Vujičić, Lidija ; Matjaž, Duh

Rijeka: Grafika Zambelli

2009.

978-953-7070-20-5

Povezanost rada

Pedagogija