Analiza implementacije e-learninga u sustavu hrvatskog visokog obrazovanja (CROSBI ID 158706)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Dukić, Darko ; Bimbi, Ivan
hrvatski
Analiza implementacije e-learninga u sustavu hrvatskog visokog obrazovanja
Posljednjih godina e-learning, kao suvremeni pristup učenju i poučavanju, zauzima sve važnije mjesto u našem visokom obrazovanju. No, proces njegove implementacije na hrvatskim sveučilištima i veleučilištima ne odvija se ujednačeno. Dok su neke visoko obrazovne ustanove u značajnoj mjeri prihvatile e-learning i inkorporirale ga u svoje studijske programe, na pojedinima se tek započelo s njegovom primjenom. Polazeći od važnosti e-learninga, cilj istraživanja čiji su rezultati prezentirani u ovom radu bio je izvršiti analizu implementacije tog koncepta u sustavu našeg visokog obrazovanja s obzirom na obilježje znanstvenog područja. Istraživanje je provedeno na uzorku ispitanika kojeg su sačinjavali studenti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Poseban naglasak stavljen je u radu na utvrđivanje razlika u akceptiranju i oblicima e-learninga s kojima su se studenti imali prilike susresti tijekom dosadašnjeg školovanja na upisanom studiju. U analizi navedene problematike primijenjene su odgovarajuće statističke metode.
e-learning ; visoko obrazovanje ; razlike u akceptiranju e-learninga ; statističke metode
nije evidentirano
engleski
Analysis of E-Learning Implementation in System of Croatian University Education
nije evidentirano
e-learning ; university education ; differences in accepting e-learning ; statistical methods
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Informacijske i komunikacijske znanosti