Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga školskog dvorišta u nastavi Prirode i biologije (CROSBI ID 558504)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Prnjavorac, Jasna ; Radanović, Ines Uloga školskog dvorišta u nastavi Prirode i biologije // Zbornik sažetaka 10. Hrvatskog biološkog kongresa / Besendorfer, Višnja ; Kopjar, Nevenka ; Vidaković-Cifrek, Željka et al. (ur.). Zagreb: Hrvatsko biološko društvo, 2009. str. 341-342

Podaci o odgovornosti

Prnjavorac, Jasna ; Radanović, Ines

hrvatski

Uloga školskog dvorišta u nastavi Prirode i biologije

Istraživanje je provedeno u dva navrata tijekom 2008. godine s učenicima dva VII. i dva VI. razreda osnovne škole. Cilj rada bio je dokazati pozitivnu ulogu kvalitetno metodički preoblikovanog školskog dvorišta u ostvarivanju postignuća učenja. U istraživanju su primijenjeni: inicijalni test objektivnog tipa radi utvrđivanja predznanja učenika, završni test koji je ispitivao razine postignuća te anketa. Obradom dokazano je da su učenici eksperimentalnog razrednog odjela razvili postignuća više razine i bolje riješili završni test. Rezultati ankete su pokazali volju učenika za korištenjem više istraživački usmjerene nastave u školskom dvorištu. Ovaj rad je pokazao vrijednost školskog dvorišta u nastavi, koje se vrlo lagano može preoblikovati u vrijedan nastavni prostor za održavanje nastave prirode i biologije. Također je ukazano kako istraživački usmjerenom nastavom učenici lakše i kvalitetnije usvajaju znanja koja su perceptivno doživjeli te razvijaju brojne sposobnosti koje znaju primjenjivati u rješavanju problema. Uočene su tipične pogreške nastavnika pri radu u istraživačkom okruženju, a koje mogu uvjetovati pogrešnu sliku o vrijednosti takvog rada s učenicima.

školsko dvorište; istraživački usmjerena nastava; pogreške nastavnika

nije evidentirano

engleski

The role of the school yard in teaching Nature and Biology

nije evidentirano

schoolyard; research-oriented teaching; teacher error

nije evidentirano

Podaci o prilogu

341-342.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik sažetaka 10. Hrvatskog biološkog kongresa

Besendorfer, Višnja ; Kopjar, Nevenka ; Vidaković-Cifrek, Željka ; Tkalec, Mirta ; Bauer, Nataša ; Lukša, Žaklin

Zagreb: Hrvatsko biološko društvo

Podaci o skupu

10. Hrvatski biološki kongres

poster

14.09.2009-29.09.2009

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Biologija