Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Doživljaj školskog (ne)uspjeha kod djece i mladih s poremećajima u ponašanju (CROSBI ID 158886)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Jeđud, Ivana ; Lebedina-Manzoni, Marija Doživljaj školskog (ne)uspjeha kod djece i mladih s poremećajima u ponašanju // Napredak (Zagreb), 149 (2008), 4; 403-425

Podaci o odgovornosti

Jeđud, Ivana ; Lebedina-Manzoni, Marija

hrvatski

Doživljaj školskog (ne)uspjeha kod djece i mladih s poremećajima u ponašanju

U projektu «Socijalnopedagoška dijagnoza- participacija korisnika u procesu procjene potreba i planiranja intervencija» sudjelovalo je 40-ero djece i mladih. 27-ero sudionika nalazilo se u procesu institucionalne dijagnostike dok je 13-ero bilo smješteno u stambenoj zajednici. U istraživanju se koristio polustrukturirani intervju s naglaskom na samoprezentaciju djece i mladih. Intervju je obuhvaćao sva važna područja života djece i mladih: o sebi, obitelj, škola, vršnjaci i slobodno vrijeme, normativne orijentacije, budućnost, strategije suočavanja, intervencije, poremećaji u ponašanju. Za obradu podataka korištena je kvalitativna metodologija. Kroz proces sažimanja, izvorne rečenice iz intervjua organizirane su u kategorije i dimenzije. Ovaj rad dio je cjelovitog istraživanja i bavi se područjem škole kroz sljedeće kategorije: doživljaj škole, odnos prema školi, promjene škole, način učenja, doživljaj učenja, doživljaj školskog uspjeha, odnos s nastavnicima, očekivanja od nastavnika, očekivanja nastavnika, položaj među vršnjacima. Elementi školskog uspjeha pokazali su se povezani s pozitivnim doživljajem škole, radnim navikama i samo-motivacijom za učenje, te dobrim odnosima s vršnjacima i nastavnicima. Neuspjeh je bio povezan uz negativan doživljaj škole, nepostojanje radnih navika i strukture učenja te osjećajem različitosti od vršnjaka što često rezultira bježanjem iz škole.

djeca i mladi; poremećaji u ponašanju; kvalitativna metodologija; školski uspjeh/ neuspjeh

nije evidentirano

engleski

Experineces of school failure in children and youth with behaviour disorders

nije evidentirano

children and youth; behaviour disorders; qualitative methodology; school success/ failure

nije evidentirano

Podaci o izdanju

149 (4)

2008.

403-425

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Pedagogija