Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Neke odlike leksika u suvremenoj hrvatskoj publicistici (CROSBI ID 158940)

Prilog u časopisu | stručni rad

Badurina, Lada Neke odlike leksika u suvremenoj hrvatskoj publicistici // Filologija : časopis Razreda za filološke znanosti Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, 30-31 (1998), 417-426

Podaci o odgovornosti

Badurina, Lada

hrvatski

Neke odlike leksika u suvremenoj hrvatskoj publicistici

Društvene se i političke mijene u suvremenome svijetu neminovno zrcale na jeziku kao sredstvu ljudske komunikacije. Od svih jezičnih razina promjenama je najpodložnija leksička. Jezik je pak javnih medija (novine, radio, televizija) s jedne strane pod jakim i izravnim utjecajem (ideoloških) tendencija u društvu, a s druge i sam vrši jak utjecaj, pa i ne samo na javnu komunikaciju. Devedesete su godine dvadesetog stoljeća u Hrvatskoj obilježene velikim i važnim promjenama koje su se nužno odrazile i na hrvatskom jeziku. Jedan se aspekt tih mijena – leksički – nastoji prikazati na primjeru publicističkoga stila.

leksik; publicistički stil; javni mediji; 20. stoljeće

nije evidentirano

engleski

Some lexical features in the contemporary Croatian language of the media

nije evidentirano

lexis; language of the media; public media; 20th century

nije evidentirano

Podaci o izdanju

30-31

1998.

417-426

objavljeno

0449-363X

Povezanost rada

Filologija