Neke odlike leksika u suvremenoj hrvatskoj publicistici (CROSBI ID 158940)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Badurina, Lada
hrvatski
Neke odlike leksika u suvremenoj hrvatskoj publicistici
Društvene se i političke mijene u suvremenome svijetu neminovno zrcale na jeziku kao sredstvu ljudske komunikacije. Od svih jezičnih razina promjenama je najpodložnija leksička. Jezik je pak javnih medija (novine, radio, televizija) s jedne strane pod jakim i izravnim utjecajem (ideoloških) tendencija u društvu, a s druge i sam vrši jak utjecaj, pa i ne samo na javnu komunikaciju. Devedesete su godine dvadesetog stoljeća u Hrvatskoj obilježene velikim i važnim promjenama koje su se nužno odrazile i na hrvatskom jeziku. Jedan se aspekt tih mijena – leksički – nastoji prikazati na primjeru publicističkoga stila.
leksik; publicistički stil; javni mediji; 20. stoljeće
nije evidentirano
engleski
Some lexical features in the contemporary Croatian language of the media
nije evidentirano
lexis; language of the media; public media; 20th century
nije evidentirano
Podaci o izdanju
30-31
1998.
417-426
objavljeno
0449-363X