Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poticanje dječjeg glazbenog stvaralaštva na nastavi solfeggia u prvom i drugom razredu osnovne glazbene škole (CROSBI ID 357000)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Svalina, Vesna Poticanje dječjeg glazbenog stvaralaštva na nastavi solfeggia u prvom i drugom razredu osnovne glazbene škole / Rojko, Pavel (mentor); Zagreb, Muzička akademija / Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2009

Podaci o odgovornosti

Svalina, Vesna

Rojko, Pavel

hrvatski

Poticanje dječjeg glazbenog stvaralaštva na nastavi solfeggia u prvom i drugom razredu osnovne glazbene škole

Namjena ovog rada je ispitati kakve su mogućnosti za značajnije uključivanje učenika mlađe osnovnoškolske dobi u glazbeno-stvaralačke aktivnosti na nastavi solfeggia. Rad je usmjeren na sljedeća pitanja: koje su aktivnosti primjerene djeci ove dobi, na koji način ih treba provoditi u nastavi solfeggia te u kojim aktivnostima djeca najradije sudjeluju. Istraživanje se provodilo tijekom dvije godine i u njega je bilo uključeno četrdeset i dvoje učenika prvih i drugih razreda osnovne glazbene škole. Rezultati istraživanja pokazuju da su djeca ove dobi vrlo uspješna u izvođenju kraćih improvizacijskih cjelina te onih zadataka u kojima se izmjenjuju zadani s improviziranim dijelovima. Pokazalo se također da većina djece vrlo rado sudjeluje u raznim ritamskim i melodijskim improvizacijama. Kako su se djeca duže vrijeme bavila glazbeno-stvaralačkim aktivnostima moglo se uočiti da postepeno sve više njima ovladavaju. Postepeno se povećao i njihov interes za uključivanje u ovakve aktivnosti.

stvaralaštvo; glazbeno stvaralaštvo; djeca; solfeggio; ritamska improvizacija; melodijska improvizacija

nije evidentirano

engleski

Encouraging primary school children to music making in solfeggio lessons in the music schools' first and second grade

nije evidentirano

creativity; music creativity; children; solfeggio; rhythm improvisation; melody improvisation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

197

15.07.2009.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Muzička akademija; Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija