Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Glazboterapija i djeca s posebnim potrebama (CROSBI ID 159054)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Svalina, Vesna Glazboterapija i djeca s posebnim potrebama // Tonovi (Zagreb), 24 (1) (2009), 53; 144-153

Podaci o odgovornosti

Svalina, Vesna

hrvatski

Glazboterapija i djeca s posebnim potrebama

Još od starih vremena (stare civilizacije, antičko doba) vjeruje se da glazba ima veliku moć nad čovjekom, da ona može liječiti ili učiniti čovjeka boljom osobom. Novijim znanstvenim istraživanjima pokazalo se da glazba doista izaziva kod čovjeka određene fiziološke promjene te može pomoći kod izraženih socijanih, emocionalnih, fizioloških i intelektualnih problema, ali ipak nije tako moćna kao što se nekad vjerovalo. I djeci s posebnim potrebama želi se pomoći glazboterapijom, a glazba pritom treba poslužiti za opuštanje, poboljšanje motoričke koordinacije, motiviranje za izvođenje fizičkih vježbi, poticanje samopouzdanja i samopoštovanja, poboljšanje govora, komnikacije ili za poticanje djeteta na suradnju. Postoji tzv. receptivni i aktivni pristup u glazboterapiji. Pri aktivnom pristupu tu je još i niz različitih metoda od kojih su istaknute Orffova metoda i kreativna glazboterapija u kojima je središnja aktivnost glazbena improvizacija. Tim metodama želimo posvetiti posebnu pažnju u našem izlaganju jer se čini da su jednako primjerene svoj djeci bez obzira na vrstu poteškoća koje ona imaju.

djeca s posebnim potrebama; glazbena improvizacija; Orffova metoda; kreativna glazboterapija

nije evidentirano

engleski

Music therapy and children with special needs

nije evidentirano

children with special needs; musical improvisation; Orff -metod; creative music therapy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

24 (1) (53)

2009.

144-153

objavljeno

0352-9711

Povezanost rada

Pedagogija