Idejno rješenje rekonstrukcije željezničkog kolodvora VRBOVEC (CROSBI ID 357044)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Vrgoč, Mario
Lakušić, Stjepan
hrvatski
Idejno rješenje rekonstrukcije željezničkog kolodvora VRBOVEC
Promjenom eksploatacijskih uvjeta (povećanje osovinskog opterećenja i povećanje broja teretnih vlakova) na željezničkoj pruzi M201 na dionici: Botovo – Koprivnica – Križevci – Dugo Selo ukazala se potreba za rekonstrukcijom navedene pruge. Rekonstrukcija podrazumijeva dogradnju drugog kolosijeka, denivelaciju željezničko – cestovnih prijelaza te preuređenje kolosiječnih veza na kolodvorima. Željeznički kolodvor Vrbovec se nalazi na dionici pruge između Dugog Sela i Križevaca koja je jednokolosiječna. Uvođenjem drugog kolosijeka na toj dionici iskazala se potreba za rekonstrukcijom ovog kolodvora. Postojeći kolodvor ima 5 kolosijeka za prometovanje i 4 krnja kolosijeka. Predviđenom rekonstrukcijom dobiva se 7 kolosijeka za prometovanje, a krnji kolosijeci postaju izvlačni. U ovom idejnom rješenju predviđa se izvođenje dva otočna perona. Prvi peron nalazi se između 2. i 3. kolosijeka te se izvodi kao dogradnja postojećeg peronu, a drgi peron je u cijelosti novi i nalazi se između 6. i 7. kolosijeka. Veza perona s kolodvorskom zgradom predviđena je pješačkim pothodnikom koji je opremljen s dizalima za osobe sa smanjenom pokretljivišću te za osobe s invaliditetom
željeznički kolodvor; željeznički kolosijek; rekonstrukcija
nije evidentirano
engleski
Preliminary design of the VRBOVEC Railway station reconstruction
nije evidentirano
railway station; railway track; reconstruction
nije evidentirano
Podaci o izdanju
31 + 11 priloga
03.12.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Građevinski fakultet, Zagreb
Zagreb