Primjena testa filtriranih riječi kod učenika nižih razreda osnovne škole (CROSBI ID 357063)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Kadić , Katarina
Heđever, Mladen
hrvatski
Primjena testa filtriranih riječi kod učenika nižih razreda osnovne škole
Poremećaj slušnog procesiranja je deficit u procesiranju auditivnih podražaja. Uzroci slušnog procesiranja su ograničenja u prijenosu, analizi, organizaciji, transformaciji, obradi, pohranjivanju, vraćanju i uporabi auditivnih informacija (Chermak, Bellis, Musiek, 2007 ; prema Heđever 2009). Od 2 do 5 % djece ima poremećaj slušnog procesiranja. Bitno je odijeliti PSP poremećaja slušnog procesiranja od posebnih jezičnih teškoća, ADHD-a, kognitivnih poremećaja, s koijm ga često mijenjaju. Provedeno je istraživanje na 154 učenika od prvog do četvrtog razreda osnovne škole. Praćeni su rezultati ispitanika na subtestovima za lijevo i desno uho, ali i sumu rezultata, kao i neke druge varijable koje su povezane uz sposobnosti slušnog procesiranja, ukupno 15 varijabli. Ovim radom došli smo do zaključka da postoji povezanost između razvijenijih matematičkih sposobnosti i boljih rezultata na subtestu za desno uho, te između rezultata na subtestovima za lijevo uho i sumi rezultata na oba testa pozitivno koreliraju s jezičnim sposobnostima. Rezultati na svim subtestovima pozitivno koreliraju s sposobnostima pažnje.
test filtriranih riječi; učenici u osnovnoj školi
nije evidentirano
engleski
Application of the test filtered word among pupils of lower grade in elementary school
nije evidentirano
filtered words test; elementary school pupils
nije evidentirano
Podaci o izdanju
30
26.09.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Zagreb