Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena testa filtriranih riječi kod učenika nižih razreda osnovne škole (CROSBI ID 357063)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kadić , Katarina Primjena testa filtriranih riječi kod učenika nižih razreda osnovne škole / Heđever, Mladen (mentor); Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 2009

Podaci o odgovornosti

Kadić , Katarina

Heđever, Mladen

hrvatski

Primjena testa filtriranih riječi kod učenika nižih razreda osnovne škole

Poremećaj slušnog procesiranja je deficit u procesiranju auditivnih podražaja. Uzroci slušnog procesiranja su ograničenja u prijenosu, analizi, organizaciji, transformaciji, obradi, pohranjivanju, vraćanju i uporabi auditivnih informacija (Chermak, Bellis, Musiek, 2007 ; prema Heđever 2009). Od 2 do 5 % djece ima poremećaj slušnog procesiranja. Bitno je odijeliti PSP poremećaja slušnog procesiranja od posebnih jezičnih teškoća, ADHD-a, kognitivnih poremećaja, s koijm ga često mijenjaju. Provedeno je istraživanje na 154 učenika od prvog do četvrtog razreda osnovne škole. Praćeni su rezultati ispitanika na subtestovima za lijevo i desno uho, ali i sumu rezultata, kao i neke druge varijable koje su povezane uz sposobnosti slušnog procesiranja, ukupno 15 varijabli. Ovim radom došli smo do zaključka da postoji povezanost između razvijenijih matematičkih sposobnosti i boljih rezultata na subtestu za desno uho, te između rezultata na subtestovima za lijevo uho i sumi rezultata na oba testa pozitivno koreliraju s jezičnim sposobnostima. Rezultati na svim subtestovima pozitivno koreliraju s sposobnostima pažnje.

test filtriranih riječi; učenici u osnovnoj školi

nije evidentirano

engleski

Application of the test filtered word among pupils of lower grade in elementary school

nije evidentirano

filtered words test; elementary school pupils

nije evidentirano

Podaci o izdanju

30

26.09.2009.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija