Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Komuniciranje europskog integracijskog procesa: iskustva članica EU i izazovi za zemlje kandidatkinje - primjer Hrvatske (CROSBI ID 40481)

Prilog u knjizi | stručni rad

Samardžija, Višnja Komuniciranje europskog integracijskog procesa: iskustva članica EU i izazovi za zemlje kandidatkinje - primjer Hrvatske // Medijski pristupi promociji EU integracija / Obradović, Stojan (ur.). Split: Institut Saveza za tranzicijska istraživanja i nacionalnu edukaciju, 2009. str. 7-20

Podaci o odgovornosti

Samardžija, Višnja

hrvatski

Komuniciranje europskog integracijskog procesa: iskustva članica EU i izazovi za zemlje kandidatkinje - primjer Hrvatske

Poglavlje u knjizi se bavi pitanjima komuniciranja europskog integracijskog procesa na putu i u kontekstu punopravnog članstva u Europskoj uniji. Komuniciranje s građanima bitna je dimenzija integracijskog procesa za zemlje kandidatkinje i važan zadatak nakon njihovog ulaska u EU. Rad ima za cilj pojasniti značaj, sadržaj i metode komuniciranja integracijskog procesa te usporediti iskustva pojedinih zemalja članica EU s izazovima s kojima se suočava Hrvatska. U radu su prikazani primjeri zemalja članica EU koji ilustriraju načine i metode komuniciranja pitanja europskog integriranja u uvjetima slabe podrške u zemlji članici (Irska) i potrebe izgradnje novog image-a zemlje buduće članice na međunarodnom planu (Bugarska). Hrvatska je kao zemlja kandidatkinja u završnoj fazi pristupnih pregovora suočena s relativno niskom podrškom građana integracijskom procesu. Zaključuje se da se u ovoj etapi pridruživanja u EU kao imperativ nameće sinhronizirano i uspješno djelovanje na tri razine: učinkovito komuniciranje s građanima, efikasno vođenje pregovora i uspješno provođenje reformi.

Komunikacijska strategija, EU, metode, građani, iskustva dobre prakse

nije evidentirano

engleski

Communicating European integration process:experiences of EU member states and challenges for candidates - the case of Croatia

nije evidentirano

Communication strategy, EU, methods, citizens, experiences of good practice

nije evidentirano

Podaci o prilogu

7-20.

objavljeno

Podaci o knjizi

Medijski pristupi promociji EU integracija

Obradović, Stojan

Split: Institut Saveza za tranzicijska istraživanja i nacionalnu edukaciju

2009.

978-953-55995-0-0

Povezanost rada

Ekonomija