Auditory Figure-Ground of students in primary school lower grade (CROSBI ID 357117)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Divić, Katarina
Heđever, Mladen
engleski
Auditory Figure-Ground of students in primary school lower grade
Cilj ovog diplomskog rada bio je ispitati postoje li razlike među učenicima prva četiri razreda osnovne škole na testu govora u buci. Na osnovi analize podataka koje smo dobili u ovom istraživanju možemo zaključiti da postoje statistički značajne razlike na testu govora u buci među razredima, i to u korist učenika viših razreda koji ujedno postižu bolje rezultate na testu. Pomoću T-testa ispitane su značajnosti razlika među spolovima. Među dječacima i djevojčicama postoji značajna razlika na varijablama ocjene i pisanje, dok na varijablama subtest 2 test govora u buci za desno, lijevo kao i za oba uha ne postoji statistički značajna razlika između dječaka i djevojčica.
Auditory Processing; Auditory Figure-Ground
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
24
29.10.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Zagreb