Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Samoprocjena identiteta djece i mladeži s poremećajima u ponašanju tijekom institucionalnog tretmana (CROSBI ID 159511)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Žižak, Antonija ; Koller - Trbović, Nivex ; Brusić, Roberta Samoprocjena identiteta djece i mladeži s poremećajima u ponašanju tijekom institucionalnog tretmana // Kriminologija i socijalna integracija, 1 (1993), 2; 237-246

Podaci o odgovornosti

Žižak, Antonija ; Koller - Trbović, Nivex ; Brusić, Roberta

hrvatski

Samoprocjena identiteta djece i mladeži s poremećajima u ponašanju tijekom institucionalnog tretmana

S ciljem da se utvrde faktorske strukture identiteta djece i maloljetnika s poremećajima u ponašanju u toku institucionalnog tretmana, na temelju njihove samoprocjene, formiran je uzorak od 98 ispitanika, iz 6 ustanova na području Republike Hrvatske. Primijenjen je upitnik „Kako ja procjenjujem sebe“ koji se sastoji od 20 bipolarnih varijabli, koje pokrivaju prostor 4 osnovnih psiholoških potreba, prema teoretskom modelu Kontrolne teorije i Realitetne terapije. Faktorskom analizom dobivena su 4 značajna faktora nazvana: faktor samoprocjene uspješnog identiteta, faktor orijentacije na nezavisnost, faktor samoprocjene neuspješnog identiteta i faktor orijentacije na druge. Dobiveni rezultati potvrđuju tezu da je doživljavanje samoga sebe uspješnim, djelomično ili u potpunosti, neophodno zadovoljavanje svih, odnosno većine osnovnih psiholoških potreba.

identitet djece i maloljetnika s poremećajima u ponašanju; samoprocjena; institucionalni tretman

nije evidentirano

engleski

Self - evaluation children and youth with disturbances in behavior during institutional treatment

nije evidentirano

identity of children and juveniles with behaviour disorders; self - estimating; institutional treatment

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1 (2)

1993.

237-246

objavljeno

1330-2604

Povezanost rada

Pedagogija