Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marka kao kultura življenja (CROSBI ID 357274)

Ocjenski rad | diplomski rad

Loreto, Katija Marka kao kultura življenja / Grbac, Bruno (mentor); First, Ivana (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2010

Podaci o odgovornosti

Loreto, Katija

Grbac, Bruno

First, Ivana

hrvatski

Marka kao kultura življenja

Svrha istraživanja ovog rada je definirati temeljne značajke kako marka emocionalno, sociološki i kulturno utječe na stvaranje određene percepcije o proizvodu, te ukazati da koji god životni stil prezentirao, za marke je važno da kupcima stvore pozitivan osjećaj prema tom proizvodu. Uspjeh marke ne ovisi o tome koliko su kupci svjesni njezine poruke, nego koliko ona u njima potiče osjećaj da je ona predstavnik onog u što oni vjeruju i kako se izražavaju, tj. marka ima za cilj potaknuti određenu kulturu življenja.

Marka; kultura življenja

nije evidentirano

engleski

Brand as a part of culture

nije evidentirano

Brand; part of culture

nije evidentirano

Podaci o izdanju

65

01.02.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija