Marketing usluge životnog osiguranja (CROSBI ID 357275)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Grlić, Marina
Grbac, Bruno
First, Ivana
hrvatski
Marketing usluge životnog osiguranja
Svrha i cilj ovog istraživanja je upoznavanje s uslugom životnog osiguranja i svim relevantnim čimbenicima i značajkama osiguravajućih društava. Istraživanje također otkriva koje su pogodnosti životnog osiguranja te približava pojam marketinga uosiguranju. Pomoću ovog istraživanja ujedno je i istraženo koje marketinške aktivnosti treba poduzeti u cilju efikasnijeg poslovanja poduzeća u području osiguranja, kako bi se ostvarila konkurentska prednost i dugoročn rast poduzeća.
Marketing usluge; životno osiguranje
nije evidentirano
engleski
Marketing of life insurance
nije evidentirano
Marketing; life insurance
nije evidentirano
Podaci o izdanju
60
25.02.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka