Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Samovrednovanje škola-korak u razvoju školskog kurikuluma (CROSBI ID 559249)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Reberšak, Maja Samovrednovanje škola-korak u razvoju školskog kurikuluma // Kurikulumi ranog odgoja i obveznog obrazovanja / Bouillet, Dejana ; Matijević, Milan (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009

Podaci o odgovornosti

Reberšak, Maja

hrvatski

Samovrednovanje škola-korak u razvoju školskog kurikuluma

Posljednjih je godina u Republici Hrvatskoj došlo do uvođenja promjena u cjelokupnom obrazovnom sustavu koje bi trebale unaprijediti ukupnu kvalitetu obrazovanja te harmonizirati hrvatski obrazovni sustav sa europskim i svjetskim trendovima. Pred osnovne škole stavljen je niz novih zadataka počevši od donošenja novog nastavnog plana i programa koji se temelji na Hrvatskom nacionalnom obrazovnom standardu (2006), uvođenja ispita vanjskoga vrednovanja obrazovnih postignuća i samovrednovanja osnovnih škola pa sve do prijedloga Nacionalnog okvirnog kurikuluma za predškolski odgoj i opće obvezno obrazovanje u osnovnoj i srednjoj školi (2008). U ovome je radu opisan proces samovrednovanja i uspoređen je s procesom razvoja školskoga kurikuluma, naglašeni su koraci koji se preklapaju u oba procesa te odgovaraju elementima dugoročnog planiranja koji se koriste u svrhu poboljšanja kvalitete rada. Samovrednovanje služi kao alat koji omogućava da se kurikulum prilagodi potrebama škole koja je prilagođena zahtjevima obrazovanja za budućnost te podsjeća da se treba neprestano mijenjati i usavršavati kako bi osigurala kvaliteta za buduće naraštaje. Proces samovrednovanja koji uspije zaživjeti u svakodnevnom radu škole, pomoći će pri razvoju kvalitetnog školskoga kurikuluma, ali i razvoju svih djelatnika koji će dobiti dodatan poticaj za usavršavanje svojega znanja i vještina kako bi doprinijeli stvaranju kvalitetne škole.

kurikulum; razvoj školskog kurikuluma; samovrednovanje škola; kvaliteta obrazovanja

nije evidentirano

engleski

School self-evaluation-a step of school-based curriculum development

nije evidentirano

curriculum; school-based curriculum development; school self-evaluation; quality of education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Kurikulumi ranog odgoja i obveznog obrazovanja

Bouillet, Dejana ; Matijević, Milan

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Podaci o skupu

3. međunarodna konferencija naprednih i sustavnih istraživanja - ECNSI 2009

predavanje

12.11.2009-14.11.2009

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija