Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

„Splav meduze“ i „Eppur si muove, Galileo“: likovni, dramski i plesni elementi u Ex-Gen kreativnoj terapiji (CROSBI ID 40534)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Miholić, Damir ; Vidmar, Margareta ; Hanić, Ana „Splav meduze“ i „Eppur si muove, Galileo“: likovni, dramski i plesni elementi u Ex-Gen kreativnoj terapiji // Umjetnost i znanost u razvoju životnog potencijala III - Radovi sa međunarodnih simpozija o komplementarnim suportivnim terapijama "Umjetnost i znanost u razvoju životnog potencijala" i Svjetskog kongresa o umjetnosti, znanosti i komunikaciji (Hvar, Pula/Brioni, Oxford) / Prstačić, Miroslav (ur.). Zagreb: Hrvatska udruga za psihosocijalnu onkologiju ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 53-65

Podaci o odgovornosti

Miholić, Damir ; Vidmar, Margareta ; Hanić, Ana

hrvatski

„Splav meduze“ i „Eppur si muove, Galileo“: likovni, dramski i plesni elementi u Ex-Gen kreativnoj terapiji

Različiti «jezici» iz područja likovne, dramske, plesne, glazbene…umjetnosti primijenjeni su u cilju oslobađanja i poticanja kreativnih adaptivnih potencijala u osobe tijekom radionica «Splav meduze» i „Epur si muove, Galileo“. Prikazano je poticanje spontanog izražavanja i kreativnosti posredstvom vođene imaginacije, glazbe, drame, skulpture/simbolizacije tijelom i plesnog pokreta, kao i likovnog izražavanja. U radionice su bila uključena dva raspoloživa uzorka sudionika, N1=13 i N2=11, muškog i ženskog spola u dobi od 30-50 godina. Radionice su bile pripremljene u konceptu Ex-Gen kreativne terapije, integrativnog, somatoterapijskog i psihoterapijskog modela. U okviru ovog pristupa korištena je polazna hipoteza prema kojoj «…tjelesne, zvučne, ritmičke, ikoničke … predodžbe u pojedinca inspiriraju proces kreacije između onog «prije» i onog «poslije» i pritom provociraju i sadrže ekstazu (Ex) i genezu (Gen)». Prikazane su razvojne faze u koncipiranju i provođenju radionica, kao i kriteriji evaluacije u tri točke procjene. Analiza promjena za kontrolirane varijable u mehanizmima imaginacije i doživljaja sebe u subjekata učinjena je opservacijom induciranih varijabli i promjena u likovnom izražavanju. Rezultati su interpretirani u povezanosti sa teorijskim i praktičnim postavkama u području, dramske i psihodramske psihoterapije, art/ekspresivnih terapija, sofrologije i edukacijskih i rehabilitacijskih znanosti. Rezultati i iskustva dobivenih tijekom ovih radionica mogu potaknuti daljnja promišljanja o psihologiji kreativnosti, o edukaciji i interdisciplinarnosti, te o metodama koncipiranja protokola za različita problemska područja u edukaciji, terapiji i rehabilitaciji.

kreativnost, drama, glazba, ples, ekstaza i geneza, sofrologija

nije evidentirano

engleski

"The Raft of Medusa" and "Eppur si Muove, Galileo": fine art, drama and dance elements in Ex-Gen creative Therapy

nije evidentirano

creativity, drama, music, dance, ecstasy and genesis, sophrology

nije evidentirano

Podaci o prilogu

53-65.

objavljeno

Podaci o knjizi

Umjetnost i znanost u razvoju životnog potencijala III - Radovi sa međunarodnih simpozija o komplementarnim suportivnim terapijama "Umjetnost i znanost u razvoju životnog potencijala" i Svjetskog kongresa o umjetnosti, znanosti i komunikaciji (Hvar, Pula/Brioni, Oxford)

Prstačić, Miroslav

Zagreb: Hrvatska udruga za psihosocijalnu onkologiju ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2009.

953-98505-4-1

Povezanost rada

Pedagogija