Prikaz studentskih programa grupnog rada (CROSBI ID 559274)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Ratkajec, Gabrijela ; Jeđud, Ivana Prikaz studentskih programa grupnog rada // III. Međunarodni kongres studenata socijalne pedagogije, 29. do 31. svibanj 2009. Zagreb, Hrvatska, 29.05.2009-31.05.2009

Ratkajec, Gabrijela ; Jeđud, Ivana

Prikaz studentskih programa grupnog rada

U okviru diplomskog studija socijalne pedagogije na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, izvodio se kolegij Tretman djece i mladih s poremećajima u ponašanju. U okviru predavanja kolegij je obrađivao sljedeće cjeline/ teme: teorijsko određenje i ishodišta tretmana, kontinuum intervencija, grupa i grupni rad, dobrovoljni i nedobrovoljni klijenti, metode i tehnike u radu s djecom i mladima s poremećajima u ponašanju. Vježbe su tematski pratile predavanja te su se u načelu odvijale na dvije razine, odnosno radilo se o dva tipa vježbi: didaktičke (koje su se odvijale na fakultetu) i terenske vježbe uz superviziju, koje su se odvijale u ustanovama koje se bave djecom i mladima (uglavnom onima koje se bave djecom i mladima s poremećajima u ponašanju ili drugim teškoćama socijalne integracije). U sklopu didaktičkih vježbi koje su se odvijale jednom tjedno tijekom zimskog semestra treće godine studija, studenti su imali priliku iskustveno prolaziti kroz cjeline koje su se obrađivale kroz predavanja. Studenti su bili raspoređeni u manje timove (3-4 osobe). Kroz predavanje je dan prikaz i analiza studentski radova odnosno grupnih programa nastalih u sklopu spoemnutog kolegija. Prikaz studentskih radova prati radove kroz ukupno četiri generacije studenata i to u razdoblju od 2004. do 2007. Navedene godine odnose se na godinu izvođenja grupnog programa. Ukupni uzorak analiziranih studenstkih radova je je 38, te ukoliko imamo na umu da su timove uglavnom sačinjavala 3-4 studenta možemo generalno reći kako je u ovaj prikaz «utkan» rad, trud i energija od otprilike 130 studenata socijalne pedagogije.

prikaz; studentski programi; grupni rad

Review of students projects of group work

review; students projects; group work