Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Modelsko istraživanje zaštite prometa na Masleničkom mostu od djelovanja jake bure (CROSBI ID 765327)

Druge vrste radova | ostali članci/prilozi

Gjetvaj, Goran ; Andročec, Vladimir ; Pušić, Velimir ; Lončar, Goran ; Šikić, Ane ; Živković, Franjo Modelsko istraživanje zaštite prometa na Masleničkom mostu od djelovanja jake bure // Izvješće Hidrotehničkog laboratorija Građevinskog fakulteta br. 522. 2002.

Podaci o odgovornosti

Gjetvaj, Goran ; Andročec, Vladimir ; Pušić, Velimir ; Lončar, Goran ; Šikić, Ane ; Živković, Franjo

hrvatski

Modelsko istraživanje zaštite prometa na Masleničkom mostu od djelovanja jake bure

Na osnovu ugovora br. 120-070/01 sklopljenog izmedu Hrvatskih autocesta d.o.o. kao narucitelja i Gradevinskog fakulteta Sveucilišta u Zagrebu, kao izvršitelja istraživanja, istražile su se mogucnosti osiguranja prometa na Maslenickom mostu za vrijeme djelovanja olujnih vjetrova. Ugovorom je predvideno detaljnije ispitivanje burobrana pomocu fizikainog modela u aerodinamickom tunelu koji ce biti postavljeni na samom mostu, a istraživanje je nastavak I i II faze istraživanja koja su 2000. godine zajednicki proveli Brodarski institut iz Zagreba i Gradevinski fakultet u Zagrebu, -Hidrotehnicki laboratorij [1] [2]. Na osnovu predhodno provedenih istraživanja je zakljuceno da su za zaštitu prometa od djelovanja bure na Maslenickom mostu najucinkovitiji segmentni burobrani koji se sastoje od pojedinacnih vertikalnih ploca postavljenih približno okomito na smjer djelovanja vjetra. U ovom izvještaju je opisan rezultat ispitivanja ucinkovitosti ravnih i zaobljenih ploca burobrana postavljenih na bocnoj privjetrinskoj strani i u osi mosta, te utjecaj promjene razmaka medu pojedinim segmentima kao i ucinkovitost zaštite za slucaj da vjetar puše pod kutom od 3° u odnosu na horizontalu. U ovom radu su takoder prikazani protili brzina pomocu kojih se pokazuje ucinkovitost zaštite pomocu burobrana postavljenih na samom mostu. Valja naglasiti da bi se smanjenje brzine vjetra postiglo i povecanjem hrapavosti okolnog terena (pošumljavanjem, humcima (deponiranjem) viška materijala iz iskopa, ..) na privjetrinskoj strani mosta.

Modelsko istraživanje; zaštita prometa; Maslenički most; djelovanje bure

nije evidentirano

engleski

Modelsko istraživanje zaštite prometa na Masleničkom mostu od djelovanja jake bure

nije evidentirano

Modelsko istraživanje; zaštita prometa; Maslenički most; djelovanje bure

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Izvješće Hidrotehničkog laboratorija Građevinskog fakulteta br. 522

2002.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Građevinarstvo