Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Fizikalni model zaštite karakterističnih dijelova trase autoceste od vjetra (CROSBI ID 765340)

Druge vrste radova | ostali članci/prilozi

Gjetvaj, Goran ; Andročec, Vladimir ; Lončar, Goran ; Dolovčak, Robert ; Pušić, Velimir ; Šikić, Ane ; Živković, Franjo ; Fizikalni model zaštite karakterističnih dijelova trase autoceste od vjetra // Izvješće Hidrotehničkog laboratorija Građevinskog fakulteta br. 537. 2004.

Podaci o odgovornosti

Gjetvaj, Goran ; Andročec, Vladimir ; Lončar, Goran ; Dolovčak, Robert ; Pušić, Velimir ; Šikić, Ane ; Živković, Franjo ;

hrvatski

Fizikalni model zaštite karakterističnih dijelova trase autoceste od vjetra

U okviru projektiranja zaštite prometa na dionici autoceste Zagreb-Split u podvelebitskom podrucju je izraden elaborat Zaštita prometa od dijelovanja olujnih vjetrova na dionici Sv.Rok-Posedarje (GF, 2002). U navedenom elaboratu je na osnovu predvidanja maksimalnih brzina i smjerova bure duž trase predložena izgradnja burobrana. Izradeni prijedlog je napravljen na osnovu rezultata Matematickih modela ALADIN i WASP te modela FLUENT. Tada izradeni modeli su poslužili da se ovisno o intenzitetu i smjeru vjetra na pojedinom segmentu trase predloži ugradnja pojedinog tipa burobrana. U toj, prvoj varijanti je bilo predvideno cetiri razlicita oblika i velicina burobrana. U meduvremenu je promatrana dionica autoceste puštena u promet te su na nekoliko vijadukata postavljeni meteorološki instrumenti za mjerenje intenziteta i smjera vjetra, a prikupljeni podaci su obradeni. Na osnovu mjerenja u prirodi i rezultata matematickog modeliranja se predvida izgradnja probnih dionica duljine cca. 1000 ; 1200 m. za potrebe verifikacije rezultata matematickih modela te za potrebe projektiranja daljnjih dionica dogovorena je izgradnja dva fizikalna modela te ispitivanja profila brzina u vomim trakama iza nekolikoramihoblika burobrana. Ovaj izvještaj je napravljen na osnovu ugovora izmedu Brodarskog instituta i Gradevinskog fakulteta u sklopu zajednickog projekta IGH, Brodarskog instituta i Gradevinskog fakulteta sklopljenog sa Hrvatskim autocestama u vezi projektiranja burobrana na dionici autoceste od južnog portala tunela Sv.Rok do cvora Posedarje.

fizikalni model; zaštita trase autoceste od vjetra

nije evidentirano

engleski

Fizikalni model zaštite karakterističnih dijelova trase autoceste od vjetra

nije evidentirano

fizikalni model; zaštita trase autoceste od vjetra

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Izvješće Hidrotehničkog laboratorija Građevinskog fakulteta br. 537

2004.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Građevinarstvo