Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Homogenizacija uvjeta prometa na dionici autoceste Sv. Rok-Maslenica (CROSBI ID 765344)

Druge vrste radova | ostali članci/prilozi

Gjetvaj, Goran ; Lončar, Goran ; Andročec, Vladimir ; Dolovčak, Robert ; Pušić, Velimir ; Šikić, Ane ; Živković, Franjo Homogenizacija uvjeta prometa na dionici autoceste Sv. Rok-Maslenica // Izvješće Hidrotehničkog laboratorija Građevinskog fakulteta br. 543. 2004.

Podaci o odgovornosti

Gjetvaj, Goran ; Lončar, Goran ; Andročec, Vladimir ; Dolovčak, Robert ; Pušić, Velimir ; Šikić, Ane ; Živković, Franjo

hrvatski

Homogenizacija uvjeta prometa na dionici autoceste Sv. Rok-Maslenica

Na dionici autoceste Zagreb-Split izmedu južnog portala tunela Sv.Rok i Maslenickog mosta se javljaju vrlo jaki udari bure koji ugrožavaju sigurnost prometa. Da bi se povecala sigurnost i omogucilo kontinuirano odvijanja prometa, projektira se izgradnja burobrana. Kako se duž spomenutedionice trase, intenzitet i smjer bure mijenjaju, pojavila se potreba uspostavljanja približno jednakih uvjeta za vožnju duž cijele spomenute dionice.Iz tog razlogaje bilo potrebno odrediti najpovoljnijioblik, duljinu i položaj vjetrobranaza pojednesegmentekoje treba štititikako bi se homogeniziratiuvjeti duž trase. za potrebe ove homogenizacije se koriste postojeci podaci o predvidenoj i izmjerenoj brzini i smjeru bure (podaci od DHMZ-a), rezultati f1zikalnih i matematickih modela opstrujavanja oko ramih tipova vjetrobrana kao i dostupni podaci iz literature. Postojeca pravna regulativa definira najvecu dozvoljenu brzinu vjetra (10 minutni prosjek) pri kojoj se još smije odvijati promet. Maksimalna dozvoljena brzina vjetra pri kojoj se smije odvijati promet je definirana ovisno o stanju kolnika (suh, mokar ili zaleden) i o kategoriji vozila. Obzirom da je bura mahovit vjetar i da ne djeluje uvijek okomito na smjer kretanja vozila (da nisu bocni udari) u ovom radu je predložen nacin odredivanja mjerodavnog opterecanja vjetrom odnos nacin odredivanja dopuštene brzine vjetra obzirom na napadni kut.

homogenizacija; promet; dionica autoceste Sv. Rok-Maslenica

nije evidentirano

engleski

Homogenizacija uvjeta prometa na dionici autoceste Sv. Rok-Maslenica

nije evidentirano

homogenizacija; promet; dionica autoceste Sv. Rok-Maslenica

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Izvješće Hidrotehničkog laboratorija Građevinskog fakulteta br. 543

2004.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Građevinarstvo