Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Branding hrvatskih hotela s oznakom marke Q - Quality Hotels (CROSBI ID 40579)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Ružić, Drago ; Karamarko, Nikola Branding hrvatskih hotela s oznakom marke Q - Quality Hotels // Tourism & Hospitality Industry 2006: New Trends in Tourism and Hospitality Management / Zoran Ivanović (ur.). Rijeka: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2006. str. 605-621

Podaci o odgovornosti

Ružić, Drago ; Karamarko, Nikola

hrvatski

Branding hrvatskih hotela s oznakom marke Q - Quality Hotels

Razlozi zaostajanja hrvatskih hotela u odnosu na evropske nalazi se u načinima upravljanja i razini kvalitete brandiranih i ne brandiranih hotela. Rezultati istraživanja trendova brandiranja hotela i prijedlog rješanja doprinose djelotvornoj primjeni brandinga u hrvatskom hotelijerstvu kao preduvjetu tržišne konkurentnosti. Pojedinačno, zajedničko nacionalno i globalno brandiranje hrvatskih hotela nužno je radi konkurentnosti i natjecanja u kvaliteti i profitabilnosti na međunarodnom turističkom tržištu.

branding hotela, standardi branda, oznaka kvalitete Q hotel, konkurentnost, TQM, Business Excellence

nije evidentirano

engleski

/ Croatian Hotel Branding with the Mark Q – Quality Hotels

nije evidentirano

hotel branding, brand standards, Q Hotel quality mark, TQM, Businnes Excellence

nije evidentirano

Podaci o prilogu

605-621.

objavljeno

Podaci o knjizi

Tourism & Hospitality Industry 2006: New Trends in Tourism and Hospitality Management

Zoran Ivanović

Rijeka: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci

2006.

953-6198-89-4

Povezanost rada

Ekonomija