Branding hrvatskih hotela s oznakom marke Q - Quality Hotels (CROSBI ID 40579)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Ružić, Drago ; Karamarko, Nikola
hrvatski
Branding hrvatskih hotela s oznakom marke Q - Quality Hotels
Razlozi zaostajanja hrvatskih hotela u odnosu na evropske nalazi se u načinima upravljanja i razini kvalitete brandiranih i ne brandiranih hotela. Rezultati istraživanja trendova brandiranja hotela i prijedlog rješanja doprinose djelotvornoj primjeni brandinga u hrvatskom hotelijerstvu kao preduvjetu tržišne konkurentnosti. Pojedinačno, zajedničko nacionalno i globalno brandiranje hrvatskih hotela nužno je radi konkurentnosti i natjecanja u kvaliteti i profitabilnosti na međunarodnom turističkom tržištu.
branding hotela, standardi branda, oznaka kvalitete Q hotel, konkurentnost, TQM, Business Excellence
nije evidentirano
engleski
/ Croatian Hotel Branding with the Mark Q – Quality Hotels
nije evidentirano
hotel branding, brand standards, Q Hotel quality mark, TQM, Businnes Excellence
nije evidentirano
Podaci o prilogu
605-621.
objavljeno
Podaci o knjizi
Tourism & Hospitality Industry 2006: New Trends in Tourism and Hospitality Management
Zoran Ivanović
Rijeka: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci
2006.
953-6198-89-4