TRENDOVI BRANDIRANJA HOTELA U HRVATSKOJ (CROSBI ID 40625)
Prilog u knjizi | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Karamarko, Nikola
hrvatski
TRENDOVI BRANDIRANJA HOTELA U HRVATSKOJ
Premda brandirani hoteli širom svijeta i Europe, kao izabrani banchmark, postižu veći i kvalitetniji poslovni uspjeh, opće se stanje brandiranja i značajnog zaostajanja hrvatskih hotela sporo mijenja. Istraživanje je usmjereno na aktualne trendove, vrste i jedinstvene standarde u brandiranju svjetskih hotela – "Uniform Franchise Offering Circular (UFOC), kao i na prepoznavanje trendova brandiranih hotela u Hrvatskoj, prema ugovorima o Franchiseingu, Managementu, Pridruživanju (consortia brandovi) ili izgradnji vlastitih brandova. Rezultati istraživanja trendova brandiranja hotela i prijedlog rješenja doprinose ubrzanju, pojednostavljenju i djelotvornoj primjeni hotelskih brandova u hrvatskom hotelijerstvu, boljem proizvodnom pozicioniranju hotela, osposobljavanju managamenta i vlasnika hotela za podizanje konkurentnosti i kvalitete poslovnog uspjeh hotela. Hotelski brandovi u Hrvatskoj postaju sve traženiji strateški alat za uspješnije tržišno pozicioniranje i natjecanje hotela u globalnoj ekonomiji i konkurentnosti međunarodnog tržišta.
hotelski brandovi, standardi brandova, franšizne naknade (fees), jedinstveni standard ponude franšiza (UFOC – uniform franchise offering circural), trendovi, kvaliteta, konkurentnost.
17 bienalni međunarodni kongres Tourism & Hospitality Industry 2004.
engleski
HOTEL BRANDING TRENDS IN CROATIA
nije evidentirano
hotel brands, franchise fees, uniform franchise offering circural (UFOC), quality, success in business, competitivness
nije evidentirano
Podaci o prilogu
967-986.
objavljeno
Podaci o knjizi
TOURISM & HOSPITALITY INDUSTRY 2004
Ivanović, Zoran
Rijeka: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci
2004.
953-6198-47-9