IDENTITET HRVATSKOG TURIZMA (CROSBI ID 40629)
Prilog u knjizi | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Karamarko, Nikola
hrvatski
IDENTITET HRVATSKOG TURIZMA
Identitet suvremenog Hrvatskog turizma bitno je određen postojećom nepovoljnom strukturom smještajnih kapaciteta. Struktura kapaciteta određuje ne samo identitet nego i kvalitetu i konkurentnost turističkog proizvoda na tržištu. Identitet Hrvatskog turizma u 2006. godini dominantno obilježava privatni smještaj umjesto hotela. U ponudi smještajnih kapaciteta od oko 843.000 postelja (100%) vodeći je privatni smještaj sa 363.000 postelja (43%) a hoteli čine samo 102.000 postelja ili (12%) smještajnih kapaciteta . Prepoznavanje identiteta hrvatskog turizma otežano je i činjenicom da se prema strukturi turista i ostvarenih noćenja radi gotovo isključivo o stranim gostima i noćenjima sa 89% . Upravljanje životnim vijekom privatnog smještaja zahtjeva njegovu konverziju u hotele, male prijateljske i obiteljske hotele, koji mogu postati jako prepoznatljiv identitet i temelj konkurentnosti novog hrvatskog turizma. Brža konverzija privatnog smještaja u hotelske objekte nameće potrebu da se izmjene neki nepotrebno teški elementi obveznog standarda za kategorizaciju hotela iz postojećeg Hrvatskog „Pravilnika o razvrstavanju, kategorizaciji, posebnim standardima i posebnoj kvaliteti smještajnih objekata iz skupine hoteli“.
identitet turizma, konverzija kapaciteta privatni smještaj, mali obiteljski hoteli, turistički proizvod, hotelski standardi
19. bienalni međunarodni kongres Turitam i hotelska industrija 2008.
engleski
IDENTITY OF CROATIAN TOURISM
nije evidentirano
identity of tourism, capacity conversion, private accommodation, small family hotels, tourist product, hotel standard
nije evidentirano
Podaci o prilogu
617-628.
objavljeno
Podaci o knjizi
Turizam i hotelska industrija 2008.
Ivanović, Zoran
Rijeka: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci
2008.
978-953-6198-63-4