Elektroencefalografija u djece s razvojnim teškoćama čitanja i pisanja (CROSBI ID 357487)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Lipovec, Nikolina
Runjić, Nađa
hrvatski
Elektroencefalografija u djece s razvojnim teškoćama čitanja i pisanja
Zastupljenost djece s razvojnim teškoćama čitanja i pisanja u svijetu, pa i u Hrvatskoj, iznosi 10%. Veliki broj djece s razvojnim teškoćama čitanja i pisanja predstavlja izazov rehabilitaciji. Potrebna je funkcionalna dijagnostika u cilju što učinkovitije rehabilitacije. Važno je upoznati neurofiziološke karakteristike djece s takvim teškoćama. Ovo istraživanje je pokazalo da djeca s razvojnim teškoćama čitanja i pisanja: 1. u većem postotku imaju uredan EEG (76, 67%) i nezrelu vizuomotornu funkciju (63, 335), 2. bolja je korelacija vizuomotorne funkcije i EEG nalaza. -Potrebno je ujednačiti logopedske kriterije tijekom postavljanja dijagnoze razvojne teškoće čitanja i pisanja - U funkcionalnoj dijagnostici nužno je ispitivanje psiholingvističkih sposobnosti djece s razvojnim teškoćama čitanja i pisanja. -Elektroenecefalogram je koristan u procjeni neurološke zrelosti kod djece s razvojnim teškoćama čitanja i pisanja
elektroencefalografija; djeca s teškoćama čitanja i pisanja
nije evidentirano
engleski
Electroencephalography in children with developmental difficulties in reading and writing
nije evidentirano
Electroencephalography; children with developmental difficulties in reading and writing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
53
25.02.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb