Transformacije institucija kulture - Suvremene muzejske destinacije i utjecaji vrijednosti industrijskog brandinga (CROSBI ID 160529)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Homadovski, Aleksandar
hrvatski
Transformacije institucija kulture - Suvremene muzejske destinacije i utjecaji vrijednosti industrijskog brandinga
Okvir pregleda čini razumijevanje kulture kao jedne od komplementarnih nosioca društvenog razvoja u vremenu prijelaza informacijskog društva prema kulturama dizajna. Svrhu rada čini pregled utjecaja na transformacijske tokove institucija u kulturi sa težištem na programima muzeja, galerija i biblioteka. Zaključuje se kako transformacije dijela institucija kulture u suvremene, te brandom obilježene muzejske destinacije postaju dio muzeologije koja pri tome respektira realnosti globalizacije kao što i provodi brigu za osiguranjem održivosti kulture, njenih univerzalnih vrijednosti, vrijednosti lokalnih zajednica, njihovog znanja i nasljeđa.
transformacije u kulturi; muzeji 21. stoljeća; upravljanje muzejima; formiranje proizvoda (branding); stapanje proizvodnih koncepata (crossover)
nije evidentirano
engleski
Transformations in Cultural Institutions - Contemporary Museu Destinations and Influences of Industrial Branding Values
nije evidentirano
Cultural transformations; Museums in 21st. Century; Museum management; Product imageing (branding); Melting of production concepts (crossover)
nije evidentirano
Podaci o izdanju
17 (2 (38))
2009.
386-395
objavljeno
1330-0652