Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Elektronička trgovina u malim i srednjim poduzećima Republike Hrvatske (CROSBI ID 160840)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Bezić, Heri ; Gašparini, Astra ; Bagarić, Lidija Elektronička trgovina u malim i srednjim poduzećima Republike Hrvatske // Ekonomski vjesnik, 22 (2009), 2; 266-281

Podaci o odgovornosti

Bezić, Heri ; Gašparini, Astra ; Bagarić, Lidija

hrvatski

Elektronička trgovina u malim i srednjim poduzećima Republike Hrvatske

Brzi napredak informacijsko-komunikacijske tehnologije, rasprostranjenost računalnih mreža i sve šira upotreba interneta temelj su nove industrijske revolucije. Pritom elektronička trgovina predstavlja novu mogućnost stjecanja konkurentskih prednosti na svjetskom tržištu posebno malim i srednjim poduzećima. Kako bi se utvrdio trenutni stupanj elektroničke spremnosti i elektroničkog intenziteta primjene elektroničke trgovine u malim i srednjim poduzećima u Republici Hrvatskoj, provedeno je istraživanje na uzorku mikro, malih i srednjih poduzeća na nacionalnoj razini. Iako prihvaćanje internetskih tehnologija i uvođenje elektroničke trgovine osigurava malim i srednjim poduzećima da se natječu na svjetskom tržištu s velikim poduzećima te efikasno utječu na svoj poslovni rast i razvoj, analiza rezultata provedenog istraživanja pokazala je da hrvatska mikro, mala i srednja poduzeća unatoč relativno visokoj razini elektroničke spremnosti i implementacije suvremenih informacijsko-komunikacijskih tehnologija, nisu sklona njihovoj primjeni u svakodnevnom poslovanju. Kako bi se utjecalo na širu primjenu elektroničke trgovine općenito, potrebno je osmisliti sveobuhvatan model za uklanjanje prepreka uvođenju i širenju primjene elektroničke trgovine.

elektronička trgovina ; elektroničko poslovanje ; konkurentnost

nije evidentirano

engleski

E-commerce in small and medium companies in the Republic of Croatia

nije evidentirano

e-commerce ; e-business ; competitiveness

nije evidentirano

Podaci o izdanju

22 (2)

2009.

266-281

objavljeno

0353-359X

1847-2206

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice