Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Internet marketing – potreba tekstilnog gospodarstva (CROSBI ID 560238)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Penava, Željko ; Novak, Ivan Internet marketing – potreba tekstilnog gospodarstva // 3. međunarodno znanstveno-stručno savjetovanje Tekstilna znanost i gospodarstvo / Ujević, Darko : Penava, Željko (ur.). Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 251-256

Podaci o odgovornosti

Penava, Željko ; Novak, Ivan

hrvatski

Internet marketing – potreba tekstilnog gospodarstva

Primjena interneta u poslovanju sveprisutna je te se tvrtke koje ne koriste internetske modalitete poslovanja više ne smatraju ozbiljnom konkurencijom. Koncepcija marketinga kao značajna snaga gospodarskih subjekata akceptira značaj primjene internetskog poslovanja i razvija raznovrsne modalitete prisutnosti poslovnih subjekata na Svjetskoj mreži (World wide web). Velike poteškoće u rentabilnom poslovanju ukazuju na mnogobrojne izazove koje tekstilno gospodarstvo nije uspješno savladalo, a jedan od izazova svakako je zanemarena važnost web poslovanja, čime je hrvatska tekstilna industrija na taj način sebi uskratila mnogobrojne mogućnosti koje takva vrsta poslovanja pruža. Koncepcija e-marketinga omogućuje tvrtkama svih veličina šire mogućnosti određivanja strateških ciljeva poslovanja, a koji se nalaze u određivanju novih ciljnih tržišta, njihovih potreba i želja, te što potpunijem zadovoljenju njihovih potreba. U tom smislu analizirane su neke okolnosti primjene e-marketinga i korištenja e- poslovanja tvrtki iz grane tekstilne industrije. Rezultati desk istraživanja ukazuju na brojne mogućnosti korištenja i primjenu koncepcije e-marketinga u tekstilnoj industriji.

e-marketing ; internet marketing tekstilne industrije ; koncepcija ; percepcija ; primjena

nije evidentirano

engleski

Internet Marketing – Necessity of Textile Economy

nije evidentirano

e-Marketing ; internet marketing in the textile industry ; trends ; perception ; application

nije evidentirano

Podaci o prilogu

251-256.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Ujević, Darko : Penava, Željko

Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-7105-35-8

Podaci o skupu

Tekstilna znanost i gospodarstvo

poster

22.01.2010-22.01.2010

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija