Internet marketing – potreba tekstilnog gospodarstva (CROSBI ID 560238)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Penava, Željko ; Novak, Ivan
hrvatski
Internet marketing – potreba tekstilnog gospodarstva
Primjena interneta u poslovanju sveprisutna je te se tvrtke koje ne koriste internetske modalitete poslovanja više ne smatraju ozbiljnom konkurencijom. Koncepcija marketinga kao značajna snaga gospodarskih subjekata akceptira značaj primjene internetskog poslovanja i razvija raznovrsne modalitete prisutnosti poslovnih subjekata na Svjetskoj mreži (World wide web). Velike poteškoće u rentabilnom poslovanju ukazuju na mnogobrojne izazove koje tekstilno gospodarstvo nije uspješno savladalo, a jedan od izazova svakako je zanemarena važnost web poslovanja, čime je hrvatska tekstilna industrija na taj način sebi uskratila mnogobrojne mogućnosti koje takva vrsta poslovanja pruža. Koncepcija e-marketinga omogućuje tvrtkama svih veličina šire mogućnosti određivanja strateških ciljeva poslovanja, a koji se nalaze u određivanju novih ciljnih tržišta, njihovih potreba i želja, te što potpunijem zadovoljenju njihovih potreba. U tom smislu analizirane su neke okolnosti primjene e-marketinga i korištenja e- poslovanja tvrtki iz grane tekstilne industrije. Rezultati desk istraživanja ukazuju na brojne mogućnosti korištenja i primjenu koncepcije e-marketinga u tekstilnoj industriji.
e-marketing ; internet marketing tekstilne industrije ; koncepcija ; percepcija ; primjena
nije evidentirano
engleski
Internet Marketing – Necessity of Textile Economy
nije evidentirano
e-Marketing ; internet marketing in the textile industry ; trends ; perception ; application
nije evidentirano
Podaci o prilogu
251-256.
2010.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Ujević, Darko : Penava, Željko
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-7105-35-8
Podaci o skupu
Tekstilna znanost i gospodarstvo
poster
22.01.2010-22.01.2010
Zagreb, Hrvatska