Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Istraživanje potrošača u funkciji procjene stanja i perspektive primjene zelenog marketinga u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 560239)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Ham, Marija ; Forjan, Josipa Istraživanje potrošača u funkciji procjene stanja i perspektive primjene zelenog marketinga u Republici Hrvatskoj // Marketing i održivi razvitak / Leko Šimić, Mirna (ur.). Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 225-241

Podaci o odgovornosti

Ham, Marija ; Forjan, Josipa

hrvatski

Istraživanje potrošača u funkciji procjene stanja i perspektive primjene zelenog marketinga u Republici Hrvatskoj

Marketing kao disciplina uvijek prati društveno-ekonomski razvitak i odraz je postojećih društveno-ekonomskih odnosa, te se sukladno tomu u uvjetima rastuće ekološke svjesnosti na svim razinama društva i pojave segmenta zelenih potrošača, javlja zeleni marketing. Vremenski se zeleni marketing može smjestiti u razdoblje od sedamdesetih godina do danas, a konceptualno, pripada društveno odgovornom marketingu. Uspješna i sveobuhvatna primjena zelenog marketinga na razini gospodarskih i izvangospodarskih subjekata, ali i države, zahtijeva stjecanje određenih unutarnjih i vanjskih preduvjeta koji se ostvaruju na nekoliko razina. Osim gospodarskih, političkih i zakonodavnih preduvjeta značajne su i promjene na razini pojedinca koje osobito dolaze do izražaja u ulozi potrošača. Bez obzira na vrstu ili specifično područje na koje se odnosi, u središtu marketinga je uvijek potrošač te je zato predmet ovog rada upravo razina potrošača i procjena njihova utjecaja na perspektive primjene zelenog marketinga u Republici Hrvatskoj. Ponašanje prilikom kupnje, stavovi o ekološkim aktivnostima i znanje o ekološkim pitanjima predstavljaju značajne varijable pri toj procjeni. Za kompletniju primjenu zelenog marketinga u Republici Hrvatskoj potrebno je stvoriti sveobuhvatnu i dinamičnu bazu znanja o hrvatskim zelenim potrošačima. Tek na temelju tog znanja moguće je razviti strategije razvitka zelenog marketinga na mikro i makro razini u Republici Hrvatskoj. U svijetu, postoji vrlo malo ekoloških oaza, te bi Republika Hrvatska upravo na ovom području, strateškim opredjeljenjem za zeleni marketing na nacionalnoj razini, mogla ostvariti konkurentsku prednost na međunarodnom tržištu. Sustavnim ulaganjem i suradnjom gospodarstva, znanosti i državnih tijela, Republika Hrvatska može stvoriti ono što se naziva jak i uvjerljiv globalni zeleni brand.

Koncepcija održivog razvitka; Zeleni marketing; Zeleni potrošači; Istraživanje

nije evidentirano

engleski

Consumer research in function of evaluating the state and perspectives of applying green marketing in the Republic of Croatia

nije evidentirano

sustainable development concept; green marketing; green consumers; research

nije evidentirano

Podaci o prilogu

225-241.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Marketing i održivi razvitak

Leko Šimić, Mirna

Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-253-074-2

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Ekonomija