Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Tito kao zaštitni znak Kumrovca? Mogući pravci budućih marketinških strategija (CROSBI ID 40957)

Prilog u knjizi | ostalo

Kulišić, Marija Tito kao zaštitni znak Kumrovca? Mogući pravci budućih marketinških strategija // O Titu kao mitu: Proslava Dana mladosti u Kumrovcu / Mathiesen Hjemdahl, Kirsti ; Škrbić Alempijević, Nevena (ur.). Zagreb: FF Press, 2006. str. 147-162

Podaci o odgovornosti

Kulišić, Marija

hrvatski

Tito kao zaštitni znak Kumrovca? Mogući pravci budućih marketinških strategija

Članak uključuje analizu trenutnog stanja i mogućeg budućeg razvoja Kumrovca kao turističke destinacije. Razmatra se kulturno-turistički potencijal tog mjesta, posebice kroz prizmu njegove povezanosti s našom nedavnom prošlošću i likom Josipa Broza Tita. Autorica smatra da su ovakva izlaganja važna ne samo zbog marketinške iskoristivosti Kumrovca kao Titovog rodnog mjesta, već i zbog toga što se time nudi drugačiji, opušteniji pogled na nedavnu hrvatsku povijest, ne u smislu tabuiziranja nekih njezinih sastavnica, već njihovim preispitivanjem i dokumentiranjem.

kulturni turizam, muzej na otvorenom, Kumrovec

nije evidentirano

engleski

//

nije evidentirano

cultural tourisam, open-air museum, Kumrovec

nije evidentirano

Podaci o prilogu

147-162.

objavljeno

Podaci o knjizi

O Titu kao mitu: Proslava Dana mladosti u Kumrovcu

Mathiesen Hjemdahl, Kirsti ; Škrbić Alempijević, Nevena

Zagreb: FF Press

2006.

953-175-218-4

Povezanost rada


Povezani izdavači



Etnologija i antropologija