Tito kao zaštitni znak Kumrovca? Mogući pravci budućih marketinških strategija (CROSBI ID 40957)
Prilog u knjizi | ostalo
Podaci o odgovornosti
Kulišić, Marija
hrvatski
Tito kao zaštitni znak Kumrovca? Mogući pravci budućih marketinških strategija
Članak uključuje analizu trenutnog stanja i mogućeg budućeg razvoja Kumrovca kao turističke destinacije. Razmatra se kulturno-turistički potencijal tog mjesta, posebice kroz prizmu njegove povezanosti s našom nedavnom prošlošću i likom Josipa Broza Tita. Autorica smatra da su ovakva izlaganja važna ne samo zbog marketinške iskoristivosti Kumrovca kao Titovog rodnog mjesta, već i zbog toga što se time nudi drugačiji, opušteniji pogled na nedavnu hrvatsku povijest, ne u smislu tabuiziranja nekih njezinih sastavnica, već njihovim preispitivanjem i dokumentiranjem.
kulturni turizam, muzej na otvorenom, Kumrovec
nije evidentirano
engleski
//
nije evidentirano
cultural tourisam, open-air museum, Kumrovec
nije evidentirano
Podaci o prilogu
147-162.
objavljeno
Podaci o knjizi
O Titu kao mitu: Proslava Dana mladosti u Kumrovcu
Mathiesen Hjemdahl, Kirsti ; Škrbić Alempijević, Nevena
Zagreb: FF Press
2006.
953-175-218-4