Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Early age preschool children learning process (CROSBI ID 560432)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Jurčević-Lozančić, Anka ; Maljcov, Irina Early age preschool children learning process // Curriculums of Early and Compulsory Education. 2009. str. 199-210

Podaci o odgovornosti

Jurčević-Lozančić, Anka ; Maljcov, Irina

engleski

Early age preschool children learning process

Suvremeno dijete odrasta u svijetu visoko razvijene tehnologije u kojem je fluktuacija informacija neobično brza i gotovo da i nema informacije koja bi bila nedostupna. Sve to znatno utječe na djetetov kognitivni razvoj koji je znatno napredniji u odnosu na prethodne generacije. Istodobno nameće se pitanje da li se njihove socijalne i emocionalne i druge kompetencije razvijaju dovoljno intenzivno i ekstenzivno da bi mogle odgovoriti na izazove kompleksnog i polivalentnog svijeta. Suvremeni pristup učenju, kao i humanistička paradigma na kojoj se ono temelji, zahtijeva stvaranje uvjeta u kojima dijete uči prirodno, aktivnom participacijom i raspravljanjem o svojim iskustvima s drugima. U ovom radu autorica posebno naglašava važnost stvaranja primjerenog okruženja i ozračja (u obitelji i instituciji) u kojem dijete ima brojne prilike ostvarivati raznovrsne interakcije, stjecati kvalitetna iskustva i učiti.

early education; preschool institution; environment; the process of learning

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

199-210.

2009.

nije evidentirano

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Curriculums of Early and Compulsory Education

Podaci o skupu

3rd International Conference Curriculums of the Early and Compulsory Education

predavanje

12.11.2009-14.11.2009

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija