Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ustanova ranog odgoja kao samoorganizirajući otvoreni sustav (CROSBI ID 560440)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa | domaća recenzija

Slunjski, Edita Ustanova ranog odgoja kao samoorganizirajući otvoreni sustav // Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja Mostar, Bosna i Hercegovina, 16.10.2008-18.10.2008

Podaci o odgovornosti

Slunjski, Edita

hrvatski

Ustanova ranog odgoja kao samoorganizirajući otvoreni sustav

Implikacije različitih paradigmi na pitanja institucijskog odgoja i obrazovanja, najopćenitije se mogu prikazati kao "tradicionalan" i "suvremeni" pristup odgoju i obrazovanju. Dok "tradicionalni" pristup karakteriziraju determinizam, predvidivost i unificiranost odgojno–obrazovnog procesa, za "suvremeni" su pristup svojstveni neizvjesnost, nepredvidivost i holistički pristup u tumačenju konteksta odgojno–obrazovne ustanove. U radu se razmatra odnos etabliranih znanstvenih paradigmi i "osobnih paradigmi" praktičara te odnos mijenjanja paradigmi i promjena odgojne prakse u ustanovama ranog odgoja. Naglašavaju se prednosti organizacije ustanove ranog odgoja i obrazovanja po načelima otvorenog sustava. Samoorganizirajuća svojstva otvorenih sustava vode podizanju kvalitete življenja, odgoja i učenja djece u ustanovi ranog odgoja, osiguravajući kontinuitet njena razvoja. Njegovanje otvorenosti sustava ustanove ranog odgoja, čiji važan aspekt predstavlja i "otvorenost za nova znanja", tj. spremnost svih sudionika na istraživanje i cjeloživotno učenje, predstavlja put razvoja njene prakse i kurikukuma. Ona se postupno udaljava od mjesta na kojem se djeca podvrgavaju odgoju, a postaje način življenja suvremenog djeteta, tj. zajedničko mjesto kvalitetnog življenja djece i odraslih.

rani odgoj; otvoreni sustav; holistički pristup; cjeloživotno učenje

nije evidentirano

engleski

Institution for early education as a self-organizing open system

nije evidentirano

early education; open system; holistic approach; lifelong learning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja

predavanje

16.10.2008-18.10.2008

Mostar, Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

Pedagogija