participation of service users in social work education: theachers' perspective (CROSBI ID 161287)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Skokandić, Saša ; Urbanc, Kristina
engleski
participation of service users in social work education: theachers' perspective
Cilj istraživanja bio je dobiti uvid u to kako nastavnici procjenjuju opseg, kvalitetu i smisao uključivanja korisnika u nastavu. Uzorak ispitanika sačinjavalo je osam nastavnika, nositelja ili sudionika u nastavi stručnih kolegija (Teorijske osnove socijalnog rada, Socijalni rad s pojedincem, Socijalni rad s obitelji, Socijalni rad s grupom, Socijalni rad u zajednici, Socijalni rad s invalidima, Socijalni rad i problemi mladih, Socijalna gerontologija) Studijskog centra socijalnog rada Pravnog fakulteta u Zagrebu, s kojima su provedeni polustrukturirani intervjui. Rezultati su pokazali da su, glede uključenosti korisnika u nastavu za studente socijalnog rada, nastavnici ili premalo informirani ili smatraju da uključenost nije dostatna, ali da postoje pozitivni pomaci te da se korisnici uključuju u različite oblike održavanja nastave. Pokazalo se da postoje i bojazni kako ovakvi oblici neposrednog uključivanja korisnika mogu dovesti do njihove zloupotrebe i manipuliranja, odnosno, da korisnicima nije mjesto na fakultetu, osim u svrhu bolje ilustracije primjera iz prakse. Prema mišljenju nastavnika, studenti pozitivno gledaju na uključivanje korisnika u nastavu, stoga je važno ostvariti nužne pretpostavke (pristupačnost, poštivanje profesionalnih etičkih standarda, planiranje uključivanja nastavnim programom itd.). Među preporukama za bolju uključenost korisnika u buduće nastavne programe navedeno je planiranje sudjelovanja korisnika i prepoznavanje obostranih dobiti, osnivanje savjetovališta na fakultetu, formaliziranje suradnje s korisnicima uključenim u nastavu te povećanje satnice terenske prakse.
education of students; social work; user involvementin teh education process; teachers' perspective
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano