Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Netradicionalne strategije učenja i poučavanja u neformalnom obrazovanju (CROSBI ID 560598)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Turk, Marko ; Kušić, Siniša Netradicionalne strategije učenja i poučavanja u neformalnom obrazovanju // Andragoški glasnik / Matijević, Milan (ur.). Jasrebarsko: Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2009. str. 187-187

Podaci o odgovornosti

Turk, Marko ; Kušić, Siniša

hrvatski

Netradicionalne strategije učenja i poučavanja u neformalnom obrazovanju

Cilj je ovog rada naglasiti ulogu netradicionalnih strategija učenja i poučavanja u neformalnom obrazovanju te istaknuti njihovu važnost u razvoju i prepoznatljivosti istoga. U svojoj biti neformalno obrazovanje ogleda se u izraženoj prilagodljivosti i otvorenosti za novo. Budući da znatno lakše prihvaća novo, od formalnog obrazovanja, neformalno obrazovanje zbog svoje uloge i funkcije u kontekstu cjeloživotnog učenja s lakoćom prati razvoj na poljima pedagogije, andragogije i drugih edukacijskih disciplina. Posljedično tome usvaja nove didaktičko-metodičke diskurse te obrazovno-odgojne paradigme. Strategije učenja i poučavanja koje su bile u začetcima primjene često su prvo testirane upravo u neformalnom obrazovnom kontekstu. Iste su s vremenom, kao dobra praksa, bile usvajane i od strane formalnih obrazovnih sustava. Analizom sadržaja literature iz područja didaktike te one o strategijama i iskustvima učenja i poučavanja u neformalnom obrazovanju, autori ističu razliku između tradicionalnih i netradicionalnih strategija učenja i poučavanja. Temeljem spomenute razlike uočava se jasno dominantno pozicioniranje uloge netradicionalnih strategija poučavanja naspram tradicionalnih u procesu neformalnog obrazovanja.

neformalno obrazovanje; tradicionalne strategije poučavanja; netradicionalne strategije poučavanja; formalni sustav; metode rada; cjeloživotno učenje

nije evidentirano

engleski

Untraditional learning and teaching strategies in informal education

nije evidentirano

informal education; traditional teaching strategies; untraditional teaching strategies; formal system; methods of work; lifelong learning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

187-187.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Andragoški glasnik

Matijević, Milan

Jasrebarsko: Hrvatsko andragoško društvo (HAD)

Podaci o skupu

Neformalno obrazovanje i informalno učenje odraslih

predavanje

29.04.2009-31.05.2009

Šibenik, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija