Uloga i obilježja prodajnog osposobljavanja u hrvatskim poduzećima (CROSBI ID 161401)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Tomašević Lišanin, Marija
hrvatski
Uloga i obilježja prodajnog osposobljavanja u hrvatskim poduzećima
Na suvremenom tržištu prodaja predstavlja jednu iznimno važnu komponentu svakog poduzeća. Razvoj uspješnog i produktivnog prodavača predstavlja veliki izazov za menadžere prodaje. Obrazovanje u prodaji mijenja odnos učinka prodaje i efektivnosti. S obzirom na količinu vremena i novca koja se godišnje ulaže u programe prodajnih obuka, razumljiv je interes za istraživanje učinaka tih treninga. Cilj ovoga članka je saznati prevladavajuće stavove hrvatskih poduzeća prema provođenju prodajne obuke, kao i istražiti različite koncepte obrazovanja osmišljenih za prodajno osoblje u Hrvatskoj. Članak također obuhvaća opsežan pregled primjenjivanih tipova obuke, učestalosti i kontinuiranosti obuke te procjenu prosječnog budžeta obuke. Istraživanjem se ispitalo tko je zadužen za provedbu obuke u prodaji u hrvatskim poduzećima. Za svrhu ovog istraživanja pripremljen je poseban anketni upitnik kako bi se testirale postavljene hipoteze. Anketni upitnik je primijenjen na uzorku malih, srednjih i velikih poduzeća. Važnost dobro provedenog istraživanja o trenutnoj primjeni obuke u prodaji može biti izuzetno korisno za razvoj efikasnijih metoda obrazovanja u budućnosti.
prodaja ; marketing ; obuka ; Hrvatska
nije evidentirano
engleski
The role and characteristics of sales training in Croatian companies
nije evidentirano
sales ; marketing ; training ; Croatia
nije evidentirano