Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga i obilježja prodajnog osposobljavanja u hrvatskim poduzećima (CROSBI ID 161401)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Tomašević Lišanin, Marija Uloga i obilježja prodajnog osposobljavanja u hrvatskim poduzećima // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 8 (2010), 2; 125-136

Podaci o odgovornosti

Tomašević Lišanin, Marija

hrvatski

Uloga i obilježja prodajnog osposobljavanja u hrvatskim poduzećima

Na suvremenom tržištu prodaja predstavlja jednu iznimno važnu komponentu svakog poduzeća. Razvoj uspješnog i produktivnog prodavača predstavlja veliki izazov za menadžere prodaje. Obrazovanje u prodaji mijenja odnos učinka prodaje i efektivnosti. S obzirom na količinu vremena i novca koja se godišnje ulaže u programe prodajnih obuka, razumljiv je interes za istraživanje učinaka tih treninga. Cilj ovoga članka je saznati prevladavajuće stavove hrvatskih poduzeća prema provođenju prodajne obuke, kao i istražiti različite koncepte obrazovanja osmišljenih za prodajno osoblje u Hrvatskoj. Članak također obuhvaća opsežan pregled primjenjivanih tipova obuke, učestalosti i kontinuiranosti obuke te procjenu prosječnog budžeta obuke. Istraživanjem se ispitalo tko je zadužen za provedbu obuke u prodaji u hrvatskim poduzećima. Za svrhu ovog istraživanja pripremljen je poseban anketni upitnik kako bi se testirale postavljene hipoteze. Anketni upitnik je primijenjen na uzorku malih, srednjih i velikih poduzeća. Važnost dobro provedenog istraživanja o trenutnoj primjeni obuke u prodaji može biti izuzetno korisno za razvoj efikasnijih metoda obrazovanja u budućnosti.

prodaja ; marketing ; obuka ; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

The role and characteristics of sales training in Croatian companies

nije evidentirano

sales ; marketing ; training ; Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

8 (2)

2010.

125-136

objavljeno

1333-8900

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost