(Ne)uspješna komunikacija - skrbne i ubojite navike u komunikaciji (CROSBI ID 560686)

Ljubetić, Maja (Ne)uspješna komunikacija - skrbne i ubojite navike u komunikaciji. 2010

Ljubetić, Maja

(Ne)uspješna komunikacija - skrbne i ubojite navike u komunikaciji

(Ne)uspješna komunikacija – skrbne i ubojite navike u komunikaciji Sažetak: Suvremena nastava zahtijeva suvremenog, kompetentnog nastavnika i to ne samo u užem području svog znanstvenog i nastavnog djelovanja nego i na osobnoj razini. Kvalitetan nastavnik stvara uvjete za sukonstrukciju znanja svojih studenata i vodi ih tijekom tog procesa. Kako bi bio djelotvoran, potrebno je da ga studenti percipiraju kao autoritet koji se dragovoljno slijedi odnosno, autoritet „iz odnosa“. Sredstvo u izgradnji takvog autoriteta je kvalitetna komunikacija koja se temelji na korištenju skrbnih navika koje grade, održavaju i jačaju odnos (nastavnik-student), a one su: ohrabrivanje, vjerovanje, podržavanje, poštovanje, prihvaćanje, pregovaranje i slušanje. Žele li nastavnici izgraditi kvalitetne odnose sa svojim studentima, biti za njih autoritet i uspješno ih voditi kroz proces učenja nužno je da česte ubojite navike u komunikaciji (okrivljavanje, žaljenje, prigovaranje, prijetnje, potkupljivanje, kritiziranje, kažnjavanje) zamijene skrbnima. U planiranoj radionici participanti će, procesom samoevaluacije osvijestiti navike u komunikaciji koje najčešće koriste u komunikaciji s drugima (u privatnom i profesionalnom životu) te donijeti zaključke s ciljem unapređivanja svojih komunikacijskih vještina.

komunikacija; skrbne i ubojite navike

(Un)successful communication - caring and killing habits in the communication

communication; caring and killing habits