SMS-informativka kao mikrokulturna promjena u hrvatskim školama: pilot evaluacija programa (CROSBI ID 161586)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Štulhofer, Aleksandar ; Bardek, Mirna ; Desnica, Mirta ; Paska, Iva ; Zrile, Marina
hrvatski
SMS-informativka kao mikrokulturna promjena u hrvatskim školama: pilot evaluacija programa
Rad opisuje pilot evaluaciju informatičkog paketa SMSi, prvenstveno namijenjenog unaprjeđivanju informiranja i komunikacije između nastavnika, učenika i njihovih roditelja. Istraživanje je pripremljeno i provedeno u razdoblju između ožujka i svibnja 2008. godine u tri zagrebačke osnovne škole u kojima su obuhvaćeni učenici osam 6. i 7. sedmih razreda te njihovi roditelji, a obavljeni su i intervjui s nastavnicima koji su već neko vrijeme koristili uslugu. Ukupno je anketirano 163 učenika, od kojih je 69 (42, 3%) bilo uključeno u SMSi, i 202 njihovih roditelja (84 ili 41, 6% je koristilo uslugu). Analiza prikupljenih podataka temelji se na provjeri pet hipoteza o potencijalnim intendiranim i neintendiranim efektima SMSi servisa. Nalazi pokazuju da korištenje usluge može imati pozitivan učinak na informiranje učenika o nastavnim i izvannastavnim sadržajima, komunikaciju između roditelja i nastavnika te roditelja i njihove djece, kao i samo-percipiranu roditeljsku kontrolu. Utvrđeno je, također, da roditelji koji su uključeni u SMSi iskazuju značajno veće zadovoljstvo školom koje njihovo dijete pohađa od roditelja iz kontrole skupine. Prikupljeni podatci ne ukazuju na tendenciju supstitucije izravnog kontakta roditelja i nastavnika (u školi) neizravnim (SMSi). S obzirom na niz metodoloških ograničenja studije, u budućnosti će biti potrebno provesti opsežnije i preciznije (bolje kontrolirano) evaluacijsko istraživanje kako bi se provjerili ovi preliminarni rezultati.
Pilot evaluacija; informatički paket; SMS-informativka; komunikacija učenika; roditelja i nastavnika
nije evidentirano
engleski
SMSI as a micro-cultural change in Croatian schools: Pilot evaluation
nije evidentirano
pilot evaluation; information package; SMSi; student-parent-teacher communication
nije evidentirano