Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi adolescenata o rodnim ulogama i percipirani stavovi njihovih roditelja (CROSBI ID 358109)

Ocjenski rad | diplomski rad

Vuksan, Gabrijela Stavovi adolescenata o rodnim ulogama i percipirani stavovi njihovih roditelja / Kamenov, Željka (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2009

Podaci o odgovornosti

Vuksan, Gabrijela

Kamenov, Željka

hrvatski

Stavovi adolescenata o rodnim ulogama i percipirani stavovi njihovih roditelja

Cilj ovog istraživanja je bio ispitati razlike djevojaka i mladića u stavovima o rodnim ulogama te jesu li percipirani roditeljski stavovi povezani sa stavovima djece o rodnim ulogama. S obzirom na rezultate ranijih istraživanja, pretpostavka je da će djevojke imati egalitarnije stavove od mladića te da će percipirani roditeljski stavovi biti značajno povezani sa stavovima djece o rodnim ulogama. Istraživanje je provedeno na 319 učenika završnih razreda triju srednjih škola, gimnazije, prometne i frizerske škole. Primjenjena je modificirana SRES skala. Zadatak sudionika je bio da na prvoj skali izraze svoje stavove o rodnim ulogama, na drugoj skali kako percipiraju majčine stavove o rodnim ulogama i na trećoj identičnoj skali kako percipiraju očeve stavove o rodnim ulogama. Dobiveni rezultati istraživanja su pokazali da djevojke imaju egalitarnije stavove od mladića, da izbor škole nema utjecaja na dječje stavove o rodnim ulogama, da su percipirani stavovi obaju roditelja značajno povezani sa stavovima djece te da su percipirani stavovi majke značajan prediktor i stavova djevojaka i stavova mladića, a percipirani stavovi očeva značajan prediktor samo stavova mladića.

rodne uloge; egalitarnost; prijenos stavova

nije evidentirano

engleski

Adolescents' attitudes of gender roles and percieved attitudes of gender roles of their parents

nije evidentirano

gender roles; egalitarity; attitudes transfer

nije evidentirano

Podaci o izdanju

31

15.09.2009.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Psihologija