izvor podataka: crosbi
!
Effects of Recession on the Marketing Strategies of Croatian Companies (CROSBI ID 41165)
Prilog u knjizi | ostalo
Palić, M., Tomašević Lišanin, M., Kovač, I.
Effects of Recession on the Marketing Strategies of Croatian Companies // Marketing i održivi razvitak / Mirna Leko Šimić (ur.). Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 137-150
Podaci o odgovornosti
Palić, M., Tomašević Lišanin, M., Kovač, I.
hrvatski
Effects of Recession on the Marketing Strategies of Croatian Companies
Knjiga je zbirka radova na temu održivog upravljanja marketingom u funkciji gospodarskog razvitka koji uvažava potrebu za održavanjem prirodne i društvene ravnoteže.
marketing, održivost, razvoj
nije evidentirano
engleski
Effects of Recession on the Marketing Strategies of Croatian Companies
nije evidentirano
marketing, sustainability, development
nije evidentirano
Podaci o prilogu
137-150.
objavljeno
Podaci o knjizi
Marketing i održivi razvitak
Mirna Leko Šimić
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
2010.
978-953-253-074-2
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove