Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Effects of Recession on the Marketing Strategies of Croatian Companies (CROSBI ID 41165)

Prilog u knjizi | ostalo

Palić, M., Tomašević Lišanin, M., Kovač, I. Effects of Recession on the Marketing Strategies of Croatian Companies // Marketing i održivi razvitak / Mirna Leko Šimić (ur.). Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 137-150

Podaci o odgovornosti

Palić, M., Tomašević Lišanin, M., Kovač, I.

hrvatski

Effects of Recession on the Marketing Strategies of Croatian Companies

Knjiga je zbirka radova na temu održivog upravljanja marketingom u funkciji gospodarskog razvitka koji uvažava potrebu za održavanjem prirodne i društvene ravnoteže.

marketing, održivost, razvoj

nije evidentirano

engleski

Effects of Recession on the Marketing Strategies of Croatian Companies

nije evidentirano

marketing, sustainability, development

nije evidentirano

Podaci o prilogu

137-150.

objavljeno

Podaci o knjizi

Marketing i održivi razvitak

Mirna Leko Šimić

Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

2010.

978-953-253-074-2

Povezanost rada

Ekonomija