Poticanje kreativnosti u nastavi prirode i društva (CROSBI ID 41174)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Popčević, Zlata ; Bedeković, Vesna
hrvatski
Poticanje kreativnosti u nastavi prirode i društva
Jedno od važnih pitanja koje suvremena škola, kao dominantno mjesto poticanja i razvijanja kreativnih potencijala učenika postavlja učitelju, je pitanje poticanja kreativnosti svakog pojedinog učenika. Polazeći od pretpostavke da je nastava jedinstven i neponovljiv proces čiji je učenik sastavni dio, kod učitelja je važno osvijestiti činjenicu da razvijanje učenikovih kreativnih potencijala pretpostavlja istovremeno i razvijanje vlastite kreativnosti, dok je osnovno polazište za stjecanje potrebnih kompetencija za poticanje kreativnosti učenika, intrinzična motivacija učitelja i potrebna količina znanja i sposobnosti potrebnih za rad na poticanju kreativnog izraza učenika. Rezultati empirijskog istraživanja koje je imalo za cilj utvrditi u kojoj mjeri učitelji razredne nastave, primjenjujući svoju kreativnost, potiču kreativnost u nastavi prirode i društva kod svojih učenika uputili su na neke zaključke slije dom kojih su postavljene moguće smjernice za oboljšanje neposredne nastavne prakse usmjerene na poticanje kreativnosti u nastavi prirode i društva.
poticanje kreativnosti, učenici, učitelji, nastava prirode i društva
nije evidentirano
engleski
Stimulating creativity in subject nature and society
nije evidentirano
stimulating creativity, pupils, teacher, Science classes
nije evidentirano
Podaci o prilogu
171-177.
objavljeno
Podaci o knjizi
Poticanje stvaralaštva u odgoju i obrazovanju : Knjiga radova : Priručnik za sadašnje i buduće učiteljice i učitelje = Encouraging creativity in education : Collection of papers : a Handbook for Current and Future Teachers
Munk, Krešimir
Zagreb: Profil International
2009.
978-953-12-1143-7