Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kreativni pristup u glazbenom obrazovanju budućih učitelja (CROSBI ID 561021)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Svalina, Vesna Kreativni pristup u glazbenom obrazovanju budućih učitelja // Poticanje stvaralaštva u odgoju i obrazovanju : knjiga radova : priručnik za sadašnje i buduće učiteljice i učitelje = Encouraging creativity in education : collection of papers : a handbook for current and future teachers / prof. dr. sc. Ladislav Bognar, Učiteljski fakultet Osijek dr. Jack Whitehead, Department of Education, University of Bath, United Kingdom dr. sc. Branko Bognar, Filozofski fakultet Osijek doc. Mira Perić Kraljik, Učiteljski fakultet Osijek Krešimir Munk, Profl International Zagreb (ur.). Zagreb: Profil International, 2009. str. 93-106

Podaci o odgovornosti

Svalina, Vesna

hrvatski

Kreativni pristup u glazbenom obrazovanju budućih učitelja

Škola može biti važan činitelj razvoja kreativnosti kod učenika ukoliko se kreativnost u njoj sustavno razvija. I u glazbenoj nastavi moguće je dati mnogo više prilike učenicima za kreativno izražavanje, pogotovo kroz glazbenu improvizaciju. Ipak, postavlja se pitanje jesu li učitelji inicijalnog obrazovanja dovoljno osposobljeni za provođenje takvih aktivnosti s učenicima budući da većina nije imala priliku u njima i sama sudjelovati u ranijem školovanju ili tijekom studija. Ako se studentima ne omogućuje aktivno sudjelovanje u aktivnostima koje će provoditi i sami s učenicima, nego ih se samo na verbalan način upoznaje s mogućim načinima pedagoškog djelovanja na glazbenoj nastavi, oni ne mogu kompetentno voditi učenike kroz takve aktivnosti, bez obzira na to što su tijekom studija bili informirani o mogućnosti takvoga pristupa. U ovom radu opisano je istraživanje koje se bavilo pitanjem mogućnosti aktivnog uključivanja studenata u glazbene aktivnosti i u glazbenu improvizaciju u okviru kolegija Teorija glazbe. Rezultati pokazuju kako se studenti vrlo rado uključuju u sve aktivnosti kojima se nastoji poticati njihova kreativnost te da su izuzetno zadovoljni takvom nastavom. Dio studenata ističe kako će im sudjelovanje u svim aktivnostima koje su provođene u nastavi teorije glazbe koristiti i u njihovom budućem pedagoš- kom djelovanju.

kreativnost u nastavi; budući učitelji; glazbena nastava; kreativno izražavanje studenata; glazbeno stvaralaštvo

nije evidentirano

engleski

Creative approach to music education of future teachers

nije evidentirano

creativity in teaching; future teachers; music education; creative expression of students; musical creativity

nije evidentirano

Podaci o prilogu

93-106.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Poticanje stvaralaštva u odgoju i obrazovanju : knjiga radova : priručnik za sadašnje i buduće učiteljice i učitelje = Encouraging creativity in education : collection of papers : a handbook for current and future teachers

prof. dr. sc. Ladislav Bognar, Učiteljski fakultet Osijek dr. Jack Whitehead, Department of Education, University of Bath, United Kingdom dr. sc. Branko Bognar, Filozofski fakultet Osijek doc. Mira Perić Kraljik, Učiteljski fakultet Osijek Krešimir Munk, Profl International Zagreb

Zagreb: Profil International

978-953-12-1143-7

Podaci o skupu

Međunarodna konferencija "Stvaralački pristup osposobljavanju učitelja" (2009 ; Požega)

predavanje

28.09.2009-30.09.2009

Požega, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice