Poticanje kreativnosti studenata i perspektive cjeloživotnog obrazovanja visokoškolskih nastavnika (CROSBI ID 41179)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Bedeković, Vesna ; Zrilić, Smiljana
hrvatski
Poticanje kreativnosti studenata i perspektive cjeloživotnog obrazovanja visokoškolskih nastavnika
U razdoblju od 2000. godine do danas promjene u hrvatskom sustavu visokog obrazovanja postale su dijelom obrazovne politike, pri čemu se dojmovi o provedbi Bolonjskog procesa kreću u rasponu od potpunog osporavanja do (ne)kritičkog zagovora. Iako su pedagoška, didaktička i metodička pitanja provedbe Bolonjskog procesa u hrvatskom sustavu visokog obrazovanja uglavnom ostala na marginama, ohrabruje spoznaja da Bolonjski proces podupire nastavu usmjerenu na studenta koja bitno mijenja, kako ulogu visokoškolskog nastavnika, tako i ulogu studenta. Pritom se naglasak stavlja na potrebu razrade modela cjeloživotnog obrazovanja visokoškolskih nastavnika usmjerenog na stjecanje dodatnih nastavničkih kompetencija, pri čemu značajan segment njihova cjeloživotnog obrazovanja svakako treba obuhvatiti i poticanje razvoja njihove osobne kreativnosti, uz istovremeno stvaranje pretpostavki za otvaranje didaktičkih mogućnosti za poticanje i razvoj kreativnosti studenata s ciljem oslobađanja njihovih kreativnih potencijala, posredstvom kojih će po završetku studija ostvariti konkurentnost i aktivno uključivanje u svijet tržišta rada.
Bolonjski proces, visokoškolski nastavnici, kreativnost, studenti, cjeloživotno obrazovanje
nije evidentirano
engleski
Encouraging student creativity and university teacher perspective of lifelong learning
nije evidentirano
Bologna process, college professors, creativity, students, lifelong learning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
276-286.
objavljeno
Podaci o knjizi
A tehetseggondozastol az elethosszig tarto tanulasig
Bene, Annamaria
Subotica: Forum Könyvkiadó Intézet ; Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici
2009.
978-86-323-0755-1