Programsko okruženje za izvođenje turnira igraćih algoritama (CROSBI ID 358159)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Lacković, Matija
Dalbelo Bašić, Bojana
Šnajder, Jan
hrvatski
Programsko okruženje za izvođenje turnira igraćih algoritama
Algoritmi umjetne inteligencije tradicionalno se primjenjuju na igranje igara, gdje nalaze svoju komercijalnu i edukacijsku primjenu. Bolje razumijevanje rada nekog igraćeg algoritma te načela umjetne inteligencije može se steći programskom izvedbom algoritma te sučeljavanjem s drugačijim igraćim algoritmima. Turnir omogućava organizirano sučeljavanje programskih izvedbi u kontroliranim uvjetima, dok natjecateljsko okruženje turnira dodatno motivira studente i time obogaduje edukacijski aspekt cijelog procesa. Rezultat ovog rada je programsko okruženje koje omogućava izvođenje turnira igraćih algoritama. Sustav podržava različite vrste društvenih igara, uz uvjet da one zadovoljavaju unaprijed definirano sučelje. Sučelje je fleksibilno i svodi se uglavnom na razmjenu podataka, čime se većim dijelom prepušta igri da odabere način na koji de realizirati zamisli koje je korisnik unio putem programskog okuženja. Igre se mogu izvoditi lokalno ili na udaljenom računalu. Podržano je igranje korisnika protiv računala ili drugog korisnika te računala protiv računala. Rad sustava iskušan je na igri Dame. Sustav je implementiran u programskom jeziku C#.
umjetna inteligencija; igrači algoritmi; minmax; turnir
nije evidentirano
engleski
Program environment for execution of tournaments for game playing algorithms
nije evidentirano
artificial intelligence; game playing algorithms; minmax; tournament
nije evidentirano
Podaci o izdanju
66
01.04.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Zagreb