Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Programsko okruženje za izvođenje turnira igraćih algoritama (CROSBI ID 358159)

Ocjenski rad | diplomski rad

Lacković, Matija Programsko okruženje za izvođenje turnira igraćih algoritama / Dalbelo Bašić, Bojana (mentor); Šnajder, Jan (neposredni voditelj). Zagreb, Fakultet elektrotehnike i računarstva, . 2010

Podaci o odgovornosti

Lacković, Matija

Dalbelo Bašić, Bojana

Šnajder, Jan

hrvatski

Programsko okruženje za izvođenje turnira igraćih algoritama

Algoritmi umjetne inteligencije tradicionalno se primjenjuju na igranje igara, gdje nalaze svoju komercijalnu i edukacijsku primjenu. Bolje razumijevanje rada nekog igraćeg algoritma te načela umjetne inteligencije može se steći programskom izvedbom algoritma te sučeljavanjem s drugačijim igraćim algoritmima. Turnir omogućava organizirano sučeljavanje programskih izvedbi u kontroliranim uvjetima, dok natjecateljsko okruženje turnira dodatno motivira studente i time obogaduje edukacijski aspekt cijelog procesa. Rezultat ovog rada je programsko okruženje koje omogućava izvođenje turnira igraćih algoritama. Sustav podržava različite vrste društvenih igara, uz uvjet da one zadovoljavaju unaprijed definirano sučelje. Sučelje je fleksibilno i svodi se uglavnom na razmjenu podataka, čime se većim dijelom prepušta igri da odabere način na koji de realizirati zamisli koje je korisnik unio putem programskog okuženja. Igre se mogu izvoditi lokalno ili na udaljenom računalu. Podržano je igranje korisnika protiv računala ili drugog korisnika te računala protiv računala. Rad sustava iskušan je na igri Dame. Sustav je implementiran u programskom jeziku C#.

umjetna inteligencija; igrači algoritmi; minmax; turnir

nije evidentirano

engleski

Program environment for execution of tournaments for game playing algorithms

nije evidentirano

artificial intelligence; game playing algorithms; minmax; tournament

nije evidentirano

Podaci o izdanju

66

01.04.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet elektrotehnike i računarstva

Zagreb

Povezanost rada

Računarstvo