Održivi razvoj - izazov suvremenom odgoju i obrazovanju (CROSBI ID 561128)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Muradbegović, Aida ; Tatković, Nevenka ; Vasiljević, Biljana
hrvatski
Održivi razvoj - izazov suvremenom odgoju i obrazovanju
Hrvatska se nalazi u procesu prilagodbe razvojnom modelu Europske unije čija je provedba neizbježan i dugotrajan proces promjena koji teži ublažavanju i prevladavanju gospodarskih, socijalnih i generacijskih konflikata u području prirodnog i društvenog okoliša uopće. Odvija se u skladu s nizom preporuka, konvencija, akcijskih programa u području zaštite okoliša, ali i na području odgoja i obrazovanja za održivi razvoj. Primijenjena pedagogijska znanost usustavljena u suvremenom odgoju i obrazovanju ulazi u taj proces bremenita složenim pitanjima i očekivanjima zbog načina na koji zajedno s ključnim čimbenicima društva, treba reagirati na postojeće stanje. Suvremeni odgoj i obrazovanje nužno je uvjetovan novim svjetonazorom održivog razvoja. Pritom je njegova primarna svrha usmjerena prema interdisciplinarnom pristupu stjecanja znanja i pedagoških umijeća, poticanju novih vrijednosti. Autorice se pridružuju stajalištima da je suvremeni odgoj i obrazovanje intelektualni kapital države i nacije u kojoj ključnu ulogu ima visokoškolsko obrazovanje učitelja (edukatora) za održivi razvoj.
održivi razvoj; svjetonazor; suvremeni odgoj i obrazovanje; visokoškolsko obrazovanje učitelja; nove vrijednosti
nije evidentirano
engleski
Sustainable development - challenge to contemporary education
nije evidentirano
sustainable development; point of view; contemporary education; teacher university education; new values
nije evidentirano
Podaci o prilogu
175-186.
2010.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Edukacija nastavnika za budućnost
Arnaut Muhamed
Zenica: Pedagoški fakultete Univerziteta u Zenici
978-9958-615-25-2
Podaci o skupu
III. međunarodni naučno-stručni skup Edukacija nastavnika za budućnost = Teacher education for the future
predavanje
22.04.2010-23.04.2010
Zenica, Bosna i Hercegovina