Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Održivi razvoj - izazov suvremenom odgoju i obrazovanju (CROSBI ID 561128)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Muradbegović, Aida ; Tatković, Nevenka ; Vasiljević, Biljana Održivi razvoj - izazov suvremenom odgoju i obrazovanju // Edukacija nastavnika za budućnost / Arnaut Muhamed (ur.). Zenica: Pedagoški fakultete Univerziteta u Zenici, 2010. str. 175-186

Podaci o odgovornosti

Muradbegović, Aida ; Tatković, Nevenka ; Vasiljević, Biljana

hrvatski

Održivi razvoj - izazov suvremenom odgoju i obrazovanju

Hrvatska se nalazi u procesu prilagodbe razvojnom modelu Europske unije čija je provedba neizbježan i dugotrajan proces promjena koji teži ublažavanju i prevladavanju gospodarskih, socijalnih i generacijskih konflikata u području prirodnog i društvenog okoliša uopće. Odvija se u skladu s nizom preporuka, konvencija, akcijskih programa u području zaštite okoliša, ali i na području odgoja i obrazovanja za održivi razvoj. Primijenjena pedagogijska znanost usustavljena u suvremenom odgoju i obrazovanju ulazi u taj proces bremenita složenim pitanjima i očekivanjima zbog načina na koji zajedno s ključnim čimbenicima društva, treba reagirati na postojeće stanje. Suvremeni odgoj i obrazovanje nužno je uvjetovan novim svjetonazorom održivog razvoja. Pritom je njegova primarna svrha usmjerena prema interdisciplinarnom pristupu stjecanja znanja i pedagoških umijeća, poticanju novih vrijednosti. Autorice se pridružuju stajalištima da je suvremeni odgoj i obrazovanje intelektualni kapital države i nacije u kojoj ključnu ulogu ima visokoškolsko obrazovanje učitelja (edukatora) za održivi razvoj.

održivi razvoj; svjetonazor; suvremeni odgoj i obrazovanje; visokoškolsko obrazovanje učitelja; nove vrijednosti

nije evidentirano

engleski

Sustainable development - challenge to contemporary education

nije evidentirano

sustainable development; point of view; contemporary education; teacher university education; new values

nije evidentirano

Podaci o prilogu

175-186.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Edukacija nastavnika za budućnost

Arnaut Muhamed

Zenica: Pedagoški fakultete Univerziteta u Zenici

978-9958-615-25-2

Podaci o skupu

III. međunarodni naučno-stručni skup Edukacija nastavnika za budućnost = Teacher education for the future

predavanje

22.04.2010-23.04.2010

Zenica, Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

Pedagogija