Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poučavanje u promijenjenom informacijskom prostoru (CROSBI ID 561186)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Banek Zorica, Mihaela Poučavanje u promijenjenom informacijskom prostoru. 2009

Podaci o odgovornosti

Banek Zorica, Mihaela

hrvatski

Poučavanje u promijenjenom informacijskom prostoru

Razvoj informacijsko komunikacijske tehnologije i njezino korištenje u svakodnevnom životu utjecali su na stvaranje dvije generacije korisnika tzv. Generacije Y i Generacije X. Prva podrazumijeva korisnike rođene u digitalnom svijetu, odnosno tehnološki pismene pojedince, dok druga podrazumijeva korisnike rođeni prije digitalnog okruženja i koji su tehnologiju prihvatili i naknadno. Ove dvije generacije susreću se različitim okruženjima, no možda je najizraženije ono obrazovno okruženje u kojemu se ove dvije generacije susreću se kao učenici i nastavnici na različitim stupnjevima obrazovnog procesa, od osnovnoškolskog do visokoškolskog. Pojava novih korisnika, te implementacija tehnologije u obrazovni prostor utjecali su na transformaciju procesa učenja i poučavanja. Učenje na daljinu, mješovito ili hibridno učenje, učenje bazirano na igrama, virtualni svjetovi, web 2.0 alati i obrazovanje 2.0 samo su neki od novih oblika učenja koji se javljaju u današnjem obrazovnom okruženju. Uvedene promjene i različiti tipovi obrazovnih pristupa rezultat su prilagođavanja procesa učenja svojstvima i sposobnostima samih učenika/studenata. Uniforman pristup obrazovanju u današnje je vrijeme teško primjenjiv. Različite osobe uče na različite načine te je stoga implementacija tehnologije jedan od „jednostavnijih“ procesa, dok je prilagodba samog učenja i poučavanja korisnicima danas više no ikad vruća tema istraživačke i obrazovne zajednice. Promjene koje se događaju u obrazovnom procesu, te novi oblici učenja i poučavanja zahtijevaju oblikovanje novih pedagogija prilagođenih potrebama različitih grupa korisnika (učenicima, studentima, nastavnicima i profesorima). Učenje okrenuto onome tko uči i dalje ostaje u centru obrazovnog procesa, dok se postupci i metode za postizanje tog cilja pod posredstvom tehnologije konstantno mijenjaju.

e-učenje virtualni svjetovi

nije evidentirano

engleski

Teaching in changed information space

nije evidentirano

e-learning virtual worlds

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

Popodne @CEU

predavanje

19.10.2009-19.10.2009

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti