Razine postignuća i kriteriji vrednovanja (CROSBI ID 561208)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa
Podaci o odgovornosti
Radanović, Ines ; Garašić, Diana ; Kapov, Sunčana
hrvatski
Razine postignuća i kriteriji vrednovanja
Predstavljen je konceptualni pristup nastavnim sadržajima, pri čemu su sudionici utvrdili osnovne makrokoncepte i koncepte unutar nastavnih sadržaja struke. Prezentirane su revidirane razine postignuća prema Bloomu uz pojednostavljenja po Grginu i Crooksu. Objašnjeno je zašto o razinama postignuća valja voditi računa u oblikovanju nastave uz vezu s vrednovanjem. Grupe sudionika su iz određenih dijelova gradiva pokušale formulirati postignuća po razinama te ih prikazati na posteru. Na osnovu formuliranih postignuća pokušali su raditi zadatke za vrednovanje po razinama. Iza skupa su voditelji vijeća sa svojim članovima aktiva izrađivali postignuća po razinama, odnosno razrađivali su detaljnije postignuća iz PIP-a. Pri tome su određivali razine postignuća prema Grginu i prema Crooksu, te se opredjelili za razine postignuća prema Crooksu kao praktično primjenjive za rad u nastavi.
koncepti; razine postignuća; kriteriji vrednovanja
nije evidentirano
engleski
Levels of achievement and evaluation criteria
nije evidentirano
concepts; levels of achievement; evaluation criteria
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
Stručni skup za voditelje županijskih stručnih vijeća biologije i kemije za OŠ i SŠ
predavanje
11.01.2007-12.01.2007
Split, Hrvatska