Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ideja nacije i nacionalnog u nekim glazbeno-scenskim djelima. Uz početke djelovanja zagrebačke Opere (1870-1876) (CROSBI ID 41222)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Katalinić, Vjera Ideja nacije i nacionalnog u nekim glazbeno-scenskim djelima. Uz početke djelovanja zagrebačke Opere (1870-1876) // Glazba prijelaza. Svečani zbornik za Evu Sedak / Gligo, Nikša ; Davidović, Dalibor ; Bezić, Nada (ur.). Zagreb: ArTresor naklada ; Hrvatska radiotelevizija, 2009. str. 141-148

Podaci o odgovornosti

Katalinić, Vjera

hrvatski

Ideja nacije i nacionalnog u nekim glazbeno-scenskim djelima. Uz početke djelovanja zagrebačke Opere (1870-1876)

U tekstu se proučavaju nacionalni mitovi u libretima nekih opera, te njihova recepcija u glazbenonacionalnome i tekstovnome pogledu, izvedenih u privih sedam godina djelovanja opere u Hrvatskom narodnom kazalištu u Zagrebu (1870-1876): tri opere koje pripadaju «nacionalnoj trilogiji» Ivana Zajca, ali i strane opere koje su se deklarirale kao nacionalne (Strijelac vilenjak C. M. von Webera ; Prodana nevjesta B. Smetane), ili one kojima su takva svojstva pridavana u nekom razdoblju (Verdijeve opere Ernani i Trubadur).

opera; Zagreb; Narodno kazalište; 19. stoljeće; ideja nacije; nacionalno u glazbi

nije evidentirano

engleski

The Idea of Nation and National in Some Musical Stage Works. On the Beginnings of Zagreb Opera (1870-1876)

nije evidentirano

opera; Zagreb; National Theatre; 19th century; idea of nation; national in music

nije evidentirano

Podaci o prilogu

141-148.

objavljeno

Podaci o knjizi

Gligo, Nikša ; Davidović, Dalibor ; Bezić, Nada

Zagreb: ArTresor naklada ; Hrvatska radiotelevizija

2009.

978-953-6522-67-5

Povezanost rada

Znanost o umjetnosti